Aktuality

Soutěž Masters of Marketing 2019 zná své vítěze.

V pátek 15.11. proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již třetího ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing. Z vyřazovacích kol postoupilo do finále pět týmů, které se následně utkaly ve finálových kolech v simulačním software Marsim.   V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, […]

Soutěž Masters of Marketing 2019 zná své vítěze.

Přihlaste se do soutěže byznysových případových studií

HEROES OF TOMORROW je celosvětová soutěž byznysových případových studií a dává možnost každé otevřené a bystré studentské hlavě příležitost vytvořit prostřednictvím top značek společnosti Unilever skutečně pozitivní dopad na svět kolem nás. Bližší informace o soutěži naleznete zde:

Přihlaste se do soutěže byznysových případových studií

Pracovní nabídky pro studenty

Přinášíme zajímavé pracovní nabídky pro studenty, podrobnosti viz níže. Brand Specialist pro vánoční portfolio (Dove, Axe, Rexona) Slevomat Inside sales – obchodník s duší kreativce Slevomat Partner Manager pro rezervace Lindt Trade Marketing Manager

Pracovní nabídky pro studenty

Přednáška „Jak v médiích dostat inovaci nad optimalizaci“

Začátek: pondělí 4. listopadu 2019, 19:45 Konec: pondělí 4. listopadu 2019, 21:15 Místo konání: RB 212 Kontaktní osoba: Tomáš Pejša Tagy: studenti, termíny, veřejnost Je v mediálním byznysu klíčové těžit co nejvíce ze známé přítomnosti nebo je výnosnější soustředit se na budoucnost? Jenže na jakou? Je lepší žít rychlou nebo pomalou efektivitu? A je přínosnější, aby byla […]

Přednáška  „Jak v médiích dostat inovaci nad optimalizaci“

Rozhovor se studentem kurzu Marketing malých a středních firem v B&S

V novém čísle časopisu Brand&Stories vyšel rozhovor s Lukášem Maytnerem, jednatelem eventové agentury NEWAY a studentem kurzu Marketing malých a středních firem. Rozhovor vedla Ing. Markéta Procházková, Ph.D., která kurz Marketing malých a středních firem vede. Neway  

Rozhovor se studentem kurzu Marketing malých a středních firem v B&S

Masters of Marketing – prodloužení uzávěrky přihlášek do 28.10.

  Nepropásněte možnost vyzkoušet své marketingové dovednosti v prestižní soutěži Masters of Marketing! 6 kol simulace, detailní feedback od náročné poroty, marketingový workshop s experty z Unileveru. Uzávěrka přihlášek: 28.10. Více info na https://www.facebook.com/unileverCareersCzechSlovak/

Masters of Marketing – prodloužení uzávěrky přihlášek do 28.10.

Nový člen Katedry marketingu Efthymia Kottika, Ph.D.

Od 1. září má Katedra marketingu novou posilu Efthymii Kottiku, Ph.D., která k nám přišla z University of Greenwich. CV Efthymia Kottika List of Publications

Nový člen Katedry marketingu Efthymia Kottika, Ph.D.

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz uzavřelo partnerství s Nielsen Admosphere

  Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz, které působí v rámci Fakulty podnikohospodářské a je založeno zaměstnanci katedry Marketingu, uzavřelo partnerství s renomovanou výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Jedním z výstupů tohoto partnerství bude i periodická výzkumná studie s názvem Influencer monitor, jejímž cílem je monitorovat vliv sociálních sítí na spotřební chování mladé generace. Studie volně navazuje na výzkumný projekt […]

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz uzavřelo partnerství s Nielsen Admosphere

Přihlašování do třetího ročníku soutěže Masters of Marketing 2019 zahájeno

  Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádá katedra marketingu FPH VŠE ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto soutěž tak, aby otestovala schopnost soutěžících vypořádat se s nástrahami řízení svěřených značek. V průběhu šesti kol soutěže budou muset soutěžící prokázat, zda dokáží převést […]

Přihlašování do třetího ročníku soutěže Masters of Marketing 2019 zahájeno

Marketér roku – vyhlašování výsledků

Každoroční vyhlášování akce Marketér roku probíhá i za účasti vedoucího Katedry marketingu doc. Ing. Miroslava Karlíčeka, Ph.D. Podrobnosti z letošního vyhlašování viz zde.

Marketér roku – vyhlašování výsledků