Témata disertačních prací
Témata disertačních prací
doc Ing. Jana Boučková, CSc.
- Vybrané efekty globalizace a její dopady na marketing v národním i internacionálním kontextu
- Image zemí a jejich vliv na rozhodování spotřebitele (mezinárodní srovnání)
- Marketingové strategie vybraných subjektů trhu v oblasti umění s přihlédnutím na efekt globalizace trhu s uměním
- Fenomén konvenční a trvale udržitelné módy (s akcentem na značkovou a komunikační politiku)
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
- Role marketingu ve firmách
- Kritéria pro hodnocení efektivnosti marketingu
- Marketingový IT systém
- Bariéry tržní orientace a strategie k jejich odstraňování
- Zvyšování tržní orientace firem a dalších organizací
doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.
- Role subkultur v tržní segmentaci
- Vliv referenčních skupin na spotřební chování
- Nová kritéria segmentace spotřebních trhů
- Význam výrobkové symboliky ve vnímání a kupním rozhodování spotřebitelů
- The role of subcultures in market segmentation
doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.
- Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů na internetu
- Význam věrnostních programů jako marketingového nástroje
doc. Mgr. Radel Tahal, Ph.D.
- Faktory ovlivňující loajalitu zákazníků v sektoru rychloobrátkového zboží
- Využití moderních technologií v oblasti marketingového výzkumu
- Comparison of data collection techniques in quantitative marketing research