Témata disertačních prací

Témata disertačních prací

doc Ing. Jana Boučková, CSc.

  • Vybrané efekty globalizace a její dopady na marketing v národním i internacionálním kontextu
  • Image zemí a jejich vliv na rozhodování spotřebitele (mezinárodní srovnání)
  • Marketingové strategie vybraných subjektů trhu v oblasti umění s přihlédnutím na efekt globalizace trhu s uměním
  • Fenomén konvenční a trvale udržitelné módy (s akcentem na značkovou a komunikační politiku)

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

  • Role marketingu ve firmách
  • Kritéria pro hodnocení efektivnosti marketingu
  • Marketingový IT systém
  • Bariéry tržní orientace a strategie k jejich odstraňování
  • Zvyšování tržní orientace firem a dalších organizací

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

  • Role subkultur v tržní segmentaci
  • Vliv referenčních skupin na spotřební chování
  • Nová kritéria segmentace spotřebních trhů
  • Význam výrobkové symboliky ve vnímání a kupním rozhodování spotřebitelů
  • The role of subcultures in market segmentation

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

  • Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů na internetu
  • Význam věrnostních programů jako marketingového nástroje

doc. Mgr. Radel Tahal, Ph.D.

  • Faktory ovlivňující loajalitu zákazníků v sektoru rychloobrátkového zboží
  • Využití moderních technologií v oblasti marketingového výzkumu
  • Comparison of data collection techniques in quantitative marketing research