Studentská soutěž Masters of Marketing

Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádá katedra marketingu FPH VŠE ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto soutěž tak, aby otestovala schopnost soutěžících vypořádat se s nástrahami řízení svěřených značek.

V průběhu šesti kol soutěže musí soutěžící prokázat, zda dokáží převést poznatky nabyté v oblasti strategického marketingového řízení do praxe a zda dokáží zvolenou strategii vhodně implementovat do jednotlivých prvků marketingového mixu. To vše v prostředí dynamicky se měnícího virtuálního trhu, kde působí konkurenční firmy řízené softwarem a lépe, než ostatní soutěžící týmy.

Nejúspěšnější týmy, které postoupí do celodenního finále, které probíhá v centrále společnosti Unilever v Praze hodnotí komise složená z odborníků společnosti Unilever a katedry marketingu FPH VŠE. Ta hodnotí, jak si jednotlivé týmy poradí se samotnou simulací a rovněž to, jak spolu jednotliví členové týmu budou spolupracovat a jak dokáží prezentovat své výsledky.

 

Další ročník soutěže se uskuteční na podzim 2019.