Aktuality
Česká marketingová společnost vyhlásila 16. ročník soutěže Marketér roku 2020
Přihlášky do soutěže Marketér roku 2020 (stejně tak do sekce Mladý delfín) mohou všichni zájemci z řad odborníků i vysokoškolských studentů marketingu zasílat na adresu prostřednictvím e-mailu (info@cms-cma.cz) i klasickou poštou na adresu Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1 do 15. června 2021. Slavnostní vyhlášení výsledků by mělo proběhnout 23. září […]
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 15. ročníku soutěže Marketér roku 2019
Ve čtvrtek 10. 12. 2020 se netradičním způsobem tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 15. ročníku Marketér roku 2019. V důsledku mimořádné situace spojené s pandemií koronaviru proběhlo vyhlášení výsledků a předávání cen jednotlivým oceněným kandidátům poněkud nezvyklým způsobem. Nechyběl jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek, ale živá […]
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph. D. se ve svém článku zamýšlí nad tím, kdy zmizí mouřenínek z Kofily…
„Jak se trend politické korektnosti projevuje a bude projevovat v českém marketingu? Česká společnost je v oblasti reklamy dlouhodobě značně liberální. Čechy tedy nechává chladnými, zda je na obalu cereálií opička, nebo tmavý lupínek v roli uklízeče. Většina nad podobnými diskusemi spíše kroutí hlavou. Řada českých firem jsou ale pobočky mezinárodních korporací, a tak se […]
Další úspěch výzkumu E. Kottiky z Katedry marketingu
Nejlepší soukromá univerzita v Turecku vytvořila video na základě studie „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“. Více se dozvíte ve videu.
20th international conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment
Využijte možnost zúčastnit se konference, která se bude konat ve dnech 20. – 21. května 2021 v Praze – viz příloha . Deadline pro odevzdání abstraktů je do 7. ledna 2021.
Vojtěch Svoboda, profesionální sprinter a student VS Marketing
Vojta je studentem navazujícího magisterského programu Management a zároveň se profesionálně věnuje atletice, konkrétně sprintu na 60m, 100m, 200m, 4x100m. Jak se dá zvládnout studium a sport na profesionální úrovni? Proč si Vojta jako sportovec zvolil právě Fakultu podnikohospodářskou? Proč sis vybral zrovna FPH? Když jsem před maturitou vybíral vysokou školu, zvažoval jsem hlavně, jak […]
Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald
Studie s názvem „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“, která byla letos publikována v časopise Industrial Marketing Management, získala mezinárodní uznání. Její hlavní závěry byly publikovány ve významných australských novinách „The Sydney Morning Herald“. První autorkou článku je Efthymia Kottika z naší Katedry marketingu FPH. […]
Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici
Vedlejší specializace Marketing na FPH VŠE vstoupila tento měsíc do svého dvanáctého akademického roku. Po celou tu dobu byla vždy synonymem pro prakticky zaměřenou výuku, intenzivní práci v kurzech a osobní přístup ke studentům. Pro další posílení těchto neměnných zásad zahájila Katedra marketingu na počátku roku 2020 novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty […]
Francouzská nadace pro vzdělávání managementu ENEGE se zaměřuje na výzkum prováděný na Katedře marketingu
Výzkum probíhal ve spolupráci s akademickými pracovníky na předních univerzitách ve Francii, Řecku, Turecku a Dánsku a zaměřil se na přežití malých a středních podniků v době finanční krize. Za VŠE se výzkumu účastnila dr. Efthymia Kottika. Odkaz na video: https://fnege-medias.fr/we-survived-this-what-managers-could-learn-from-smes-who-successfully-navigated-the-greek-economic-crisis/