Aktuality

Česká marketingová společnost vyhlásila 16. ročník soutěže Marketér roku 2020

Přihlášky do soutěže Marketér roku 2020 (stejně tak do sekce Mladý delfín) mohou všichni zájemci z řad odborníků i vysokoškolských studentů marketingu zasílat na adresu prostřednictvím e-mailu (info@cms-cma.cz) i klasickou poštou na adresu Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1 do 15. června 2021. Slavnostní vyhlášení výsledků by mělo proběhnout 23. září […]

Česká marketingová společnost vyhlásila 16. ročník soutěže Marketér roku 2020

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 15. ročníku soutěže Marketér roku 2019

Ve čtvrtek 10. 12. 2020 se netradičním způsobem tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 15. ročníku Marketér roku 2019. V důsledku mimořádné situace spojené s pandemií koronaviru proběhlo vyhlášení výsledků a předávání cen jednotlivým oceněným kandidátům poněkud nezvyklým způsobem. Nechyběl jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek, ale živá […]

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 15. ročníku soutěže Marketér roku 2019

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph. D. se ve svém článku zamýšlí nad tím, kdy zmizí mouřenínek z Kofily…

„Jak se trend politické korektnosti projevuje a bude projevovat v českém marketingu? Česká společnost je v oblasti reklamy dlouhodobě značně liberální. Čechy tedy nechává chladnými, zda je na obalu cereálií opička, nebo tmavý lupínek v roli uklízeče. Většina nad podobnými diskusemi spíše kroutí hlavou. Řada českých firem jsou ale pobočky mezinárodních korporací, a tak se […]

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph. D. se ve svém článku zamýšlí nad tím,  kdy zmizí mouřenínek z Kofily…

Další úspěch výzkumu E. Kottiky z Katedry marketingu

Nejlepší soukromá univerzita v Turecku vytvořila video na základě studie „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“. Více se dozvíte ve videu.

Další úspěch výzkumu E. Kottiky z Katedry marketingu

20th international conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment

Využijte možnost zúčastnit se konference, která se bude konat ve dnech 20. – 21. května 2021 v Praze – viz příloha . Deadline pro odevzdání abstraktů je do 7. ledna 2021.

20th international conference: Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment

Vojtěch Svoboda, profesionální sprinter a student VS Marketing

Vojta je studentem navazujícího magisterského programu Management a zároveň se profesionálně věnuje atletice, konkrétně sprintu na 60m, 100m, 200m, 4x100m. Jak se dá zvládnout studium a sport na profesionální úrovni? Proč si Vojta jako sportovec zvolil právě Fakultu podnikohospodářskou? Proč sis vybral zrovna FPH? Když jsem před maturitou vybíral vysokou školu, zvažoval jsem hlavně, jak […]

Vojtěch Svoboda, profesionální sprinter a student VS Marketing

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Studie s názvem „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“, která byla letos publikována v časopise Industrial Marketing Management, získala mezinárodní uznání. Její hlavní závěry byly publikovány ve významných australských novinách „The Sydney Morning Herald“. První autorkou článku je Efthymia Kottika z naší Katedry marketingu FPH. […]

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici

Vedlejší specializace Marketing na FPH VŠE vstoupila tento měsíc do svého dvanáctého akademického roku. Po celou tu dobu byla vždy synonymem pro prakticky zaměřenou výuku, intenzivní práci v kurzech a osobní přístup ke studentům. Pro další posílení těchto neměnných zásad zahájila Katedra marketingu na počátku roku 2020 novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty […]

Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici

Francouzská nadace pro vzdělávání managementu ENEGE se zaměřuje na výzkum prováděný na Katedře marketingu

Výzkum probíhal ve spolupráci s akademickými pracovníky na předních univerzitách ve Francii, Řecku, Turecku a Dánsku a zaměřil se na přežití malých a středních podniků v době finanční krize. Za VŠE se výzkumu účastnila dr. Efthymia Kottika. Odkaz na video:  https://fnege-medias.fr/we-survived-this-what-managers-could-learn-from-smes-who-successfully-navigated-the-greek-economic-crisis/

Francouzská nadace pro vzdělávání managementu ENEGE se zaměřuje na výzkum prováděný na Katedře marketingu

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: