Aktuality

Vojtěch Svoboda, profesionální sprinter a student VS Marketing

Vojta je studentem navazujícího magisterského programu Management a zároveň se profesionálně věnuje atletice, konkrétně sprintu na 60m, 100m, 200m, 4x100m. Jak se dá zvládnout studium a sport na profesionální úrovni? Proč si Vojta jako sportovec zvolil právě Fakultu podnikohospodářskou? Proč sis vybral zrovna FPH? Když jsem před maturitou vybíral vysokou školu, zvažoval jsem hlavně, jak […]

Vojtěch Svoboda, profesionální sprinter a student VS Marketing

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Studie s názvem „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“, která byla letos publikována v časopise Industrial Marketing Management, získala mezinárodní uznání. Její hlavní závěry byly publikovány ve významných australských novinách „The Sydney Morning Herald“. První autorkou článku je Efthymia Kottika z naší Katedry marketingu FPH. […]

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici

Vedlejší specializace Marketing na FPH VŠE vstoupila tento měsíc do svého dvanáctého akademického roku. Po celou tu dobu byla vždy synonymem pro prakticky zaměřenou výuku, intenzivní práci v kurzech a osobní přístup ke studentům. Pro další posílení těchto neměnných zásad zahájila Katedra marketingu na počátku roku 2020 novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty […]

Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici

Francouzská nadace pro vzdělávání managementu ENEGE se zaměřuje na výzkum prováděný na Katedře marketingu

Výzkum probíhal ve spolupráci s akademickými pracovníky na předních univerzitách ve Francii, Řecku, Turecku a Dánsku a zaměřil se na přežití malých a středních podniků v době finanční krize. Za VŠE se výzkumu účastnila dr. Efthymia Kottika. Odkaz na video:  https://fnege-medias.fr/we-survived-this-what-managers-could-learn-from-smes-who-successfully-navigated-the-greek-economic-crisis/

Francouzská nadace pro vzdělávání managementu ENEGE se zaměřuje na výzkum prováděný na Katedře marketingu

Zajímavá nabídka pro studenty

Job Position: Marketing Trainee (6 months) Start date: 14th September 2020 Duties:   Sell-out & Sell-in analyses Presentations for internal & external stakeholders Development of point of sale communications & materials (visuals, displays, co-packing materials) Management of social media platforms (photo shoots, contact with bloggers) Other daily tasks the team deems a priority Pro bližší […]

Zajímavá nabídka pro studenty

Výzkumný projekt VŠE a ŠKODA AUTO o preferencích studentů k elektromobilitě

Vysoká škola ekonomická v Praze a firma ŠKODA AUTO spolupracovaly na výzkumném projektu o preferencích univerzitních studentů v České republice k udržitelnosti, automobilům šetrným k životnímu prostředí, elektromobilitě a firmě ŠKODA AUTO jako zaměstnavateli. Tento projekt byl navržen Markem Vinšem z Katedry logistiky, Efthymií Kottikou z Katedry marketingu a Kateřinou Legnerovou z Katedry personalistiky. Jednalo se o kvantitativní výzkum využívající strukturovaný dotazník. […]

Výzkumný projekt VŠE a ŠKODA AUTO o preferencích studentů k elektromobilitě

3MG215 Consumer Behavior – informace

Bakalářský mimosemestrální kurz 3MG 215 Consumer Behavior (vedený v anglickém jazyce) proběhne online přes MS Teams. Přednáší hostující profesor: prof. Jöerg Kraigher-Krainer Termín:  15.-19.6.2020 (časový rozvrh pošle přihlášeným studentům prostřednictvím Insis prof. Kraigher-Krainer)

3MG215 Consumer Behavior – informace

Pracovní nabídka pro studenty

Přinášíme zajímavou pracovní nabídku pro studenty, podrobnosti viz níže. Junior marketing specialista

Pracovní nabídka pro studenty

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

S Davidem Duroněm se u nás na fakultě můžete setkat jako s vyučujícím předmětu Strategic Marketing in Simulations. David má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách, je vlastníkem hotelového komplexu v Ghaně a vášnivým pěstitelem citrusů. Ve článku, který o Davidovi vyšel ve Forbes, se dozvíte více nejen o něm, […]

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

CEE Conference 2020 odložena na říjen

Konference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment byla odložena na říjen 2020. V souvislosti s touto změnou je otevřené nové kolo pro podávání abstraktů pro podzimní konferenci. Deadline pro podání abstraktů pro podzimní temním konference je 30. dubna 2020. Platí pravidlo, že autor může být hlavním autorem pouze u jednoho článku a […]

CEE Conference 2020 odložena na říjen

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: