Aktuality

Masters of Marketing – prodloužení uzávěrky přihlášek do 28.10.

  Nepropásněte možnost vyzkoušet své marketingové dovednosti v prestižní soutěži Masters of Marketing! 6 kol simulace, detailní feedback od náročné poroty, marketingový workshop s experty z Unileveru. Uzávěrka přihlášek: 28.10. Více info na https://www.facebook.com/unileverCareersCzechSlovak/

Masters of Marketing – prodloužení uzávěrky přihlášek do 28.10.

Nový člen Katedry marketingu Efthymia Kottika, Ph.D.

Od 1. září má Katedra marketingu novou posilu Efthymii Kottiku, Ph.D., která k nám přišla z University of Greenwich. CV Efthymia Kottika List of Publications

Nový člen Katedry marketingu Efthymia Kottika, Ph.D.

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz uzavřelo partnerství s Nielsen Admosphere

  Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz, které působí v rámci Fakulty podnikohospodářské a je založeno zaměstnanci katedry Marketingu, uzavřelo partnerství s renomovanou výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Jedním z výstupů tohoto partnerství bude i periodická výzkumná studie s názvem Influencer monitor, jejímž cílem je monitorovat vliv sociálních sítí na spotřební chování mladé generace. Studie volně navazuje na výzkumný projekt […]

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz uzavřelo partnerství s Nielsen Admosphere

Přihlašování do třetího ročníku soutěže Masters of Marketing 2019 zahájeno

  Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádá katedra marketingu FPH VŠE ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto soutěž tak, aby otestovala schopnost soutěžících vypořádat se s nástrahami řízení svěřených značek. V průběhu šesti kol soutěže budou muset soutěžící prokázat, zda dokáží převést […]

Přihlašování do třetího ročníku soutěže Masters of Marketing 2019 zahájeno

Marketér roku – vyhlašování výsledků

Každoroční vyhlášování akce Marketér roku probíhá i za účasti vedoucího Katedry marketingu doc. Ing. Miroslava Karlíčeka, Ph.D. Podrobnosti z letošního vyhlašování viz zde.

Marketér roku – vyhlašování výsledků

Studentská značka – VIANOTO – papírový cestovatelský deník

Z podnětu Ing. Markéty Procházkové, Ph.D., vyučující předmětu Marketing malých a středních podniků, vznikla v časopise Brands&Stories rublika Studentské značky. A jednu velmi úspěšnou vytvořily její studentky. V rozhovoru jedna ze zakladatelek přiblížila jejich projekt Vianoto – papírový cestovatelský deník.

Studentská značka – VIANOTO – papírový cestovatelský deník

Marketing Trainee

Firmní partneři Katedry marketingu Red Bull a Lindt  nabízejí studentům příležitosti k přípravě na kariéru marketéra. https://jobs.redbull.com/cz/cs/student-marketeer-praha-77323-039454 Lindt Marketing Trainee  

Marketing Trainee

Výběrové řízení do VS Marketing

Katedra marketingu vypisuje výběrové řízení do vedlejší specializace Marketing (3MK). Zájemci mohou své přihlášky nahrát do odevzdávárny v Insisu do 12.4.2019 do 23:59. Více informací o VS Marketing naleznete zde.  

Výběrové řízení do VS Marketing

Proč si vybrat Vedlejší specializaci Marketing

Výsledky průzkumu spokojenosti absolventů Vedlejší specializace Marketing

Proč si vybrat Vedlejší specializaci Marketing

Soutěž Marketér roku 2018 – Mladý delfín

V minulých dnech byla jmenována porota, která zhodnotí projekty studentů marketingu, kteří přihlásili své práce do soutěže Mladý delfín. Tématem letošního ročníku je Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji. I když do uzávěrky přihlášek ještě nějaký ten den zbývá, už teď se dá říci, že se přihlásil rekordní počet kandidátů, z nichž bude vybrán vítěz. Ten […]

Soutěž Marketér roku 2018 – Mladý delfín

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: