Aktuality

Úspěch Katedry marketingu v ceně Nejoblíbenější pedagog roku 2021

V rámci Akademického pléna 15. března 2022 byla i letos paní rektorkou udělována cena „Pedagog roku“. Za Fakultu podnikohospodářskou získal už potřetí toto ocenění David Říha. Ocenění „Pedagog roku“ udělila rektorka jednomu učiteli z každé fakulty na základě návrhu děkanů, který vycházel z hlasování studentů v rámci celoškolské ankety v InSIS. Na naší katedře David […]

Úspěch Katedry marketingu v ceně Nejoblíbenější pedagog roku 2021

Unilever Future Leaders Program

Náš firemní partner, globální FMCG společnost Unilever, nabízí manažerský program „Unilever Future Leaders“ (UFLP). O UFLP Neustále tu pro vás bude váš osobní mentor – zástupce těch nejlepší z řad Unilever leadership týmu. Za 3 roky projdete různá oddělení (Brand Marketing, Sales, Finance..) a zkusíte si práci jako Brand Manager, Key Account Manager, ale i spoustu dalších. […]

Unilever Future Leaders Program

Zúčastněte se soutěže SaltGame.cz

Zúčastněte se soutěže SaltGame.cz, jejíž cílem je objevit a podpořit mladé talenty, kteří chtějí objevit svůj potenciál a rozvíjet se. SaltGame, organizovaná naším firemním partnerem SaltPay, je koncipována jako soutěž, v rámci které budete moci otestovat své schopnosti i osobnostní profil na testech od firmy Predictive Index. To vám pomůže odhalit vaše silné stránky. Soutěžící, […]

Zúčastněte se soutěže SaltGame.cz

V soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge i letos zvítězili studenti FPH

Už podruhé za sebou uspěli v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge studenti naší fakulty. Tým SASALELE ve složení Roman Líška (FPH), Imrich Kaplan (FPH), Daniel Pastrňák (FPH) a Kristián Tomčo (FMV) zvolil výzvu „Sales Manager“. Úkolem bylo uvést na český trh nový produkt: vodku Nemiroff, vytvořit selling story pro zákazníka a úspěšně produkt zalistovat. „Prvé kolo […]

V soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge i letos zvítězili studenti FPH

UniCredit hledá Junior analytika/analytičku a Junior compliance specialistu/ku

Máte analytické myšlení a rádi pracujete s daty? Jste student/ka předposlední nebo posledního ročníku VŠ? Náš firemní partner Unicredit Bank hledá nového kolegu nebo novou kolegyni na pozici Junior analytik/ analytička do týmu, který drží pod kontrolou operační rizika banky. K tomu, aby uhlídali rizika spojená s chodem banky, musí mít pod kontrolou, co se v bance […]

UniCredit hledá Junior analytika/analytičku a Junior compliance specialistu/ku

Trainee a Development programy v P&G

Práce pod hlavičkou jedné z největších FMCG firem na světě? V P&G májí něco, čemu říkají “promotion from within”. Znamená to, že většina z nich (v podstatě skoro všichni) začínali tak, jak teď můžete vy, jako Trainees v manažerském programu. Dokonce i jejich CEOs. Tyto programy v Praze nebo v Rakoně jsou v podstatě intenzivní […]

Trainee a Development programy v P&G

Unilever intership pro studenty se zájmem o Finance a Supply Chain

Našeho firemního partnera společnost Unilever snad ani není potřeba představovat. Její produkty najde doma každý z nás, a to od výrobků pro osobní péči, péči o domácnost po potraviny a nápoje. Mezi její značky patří například Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s , Magnum, ale také Míša či Savo. Hledáte-li to správné místo, kde vaše práce […]

Unilever intership pro studenty se zájmem o Finance a Supply Chain

Přidejte se k našemu programu pro absolventy!

Graduate Programme in Head Office Úspěšně jste dokončili bakalářské nebo magisterské studium? V tom případě je pro Vás ideální právě tento program, který Vám umožní získat zkušenosti v rámci některého z našich oddělení na Head office: Product, Customer, Supply Chain and Space Range and Display, Marketing a HR. Vyzkoušíte si, jaké to je mít zodpovědnost […]

Přidejte se k našemu  programu pro absolventy!

Online „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice

Jsou to skoro přesně dva roky od chvíle, kdy Katedra marketingu zahájila novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. Zatímco první setkání proběhlo klasicky v Akademickém klubu, v následujících semestrech akce proběhla z důvodu komplikované covidové situace „pouze“ v online prostředí Zoomu. Ne jinak tomu tedy bylo i letos v únoru.   Ve středu 9. […]

Online  „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice

ČEŠI A REKLAMA 2022

Česká marketingová společnost (ČMS) realizuje průzkum Češi a reklama již od roku 1993. V letošním roce se k ní přidali zadavatelé POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) a Fakulta podnikohospodářská Vysoké školy ekonomické v Praze (FPH VŠE). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Autorka a zakladatelka výzkumu, Jitka Vysekalová, k němu […]

ČEŠI A REKLAMA 2022