Aktuality

Unilever intership pro studenty se zájmem o Finance a Supply Chain

Našeho firemního partnera společnost Unilever snad ani není potřeba představovat. Její produkty najde doma každý z nás, a to od výrobků pro osobní péči, péči o domácnost po potraviny a nápoje. Mezi její značky patří například Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s , Magnum, ale také Míša či Savo. Hledáte-li to správné místo, kde vaše práce […]

Unilever intership pro studenty se zájmem o Finance a Supply Chain

Přidejte se k našemu programu pro absolventy!

Graduate Programme in Head Office Úspěšně jste dokončili bakalářské nebo magisterské studium? V tom případě je pro Vás ideální právě tento program, který Vám umožní získat zkušenosti v rámci některého z našich oddělení na Head office: Product, Customer, Supply Chain and Space Range and Display, Marketing a HR. Vyzkoušíte si, jaké to je mít zodpovědnost […]

Přidejte se k našemu  programu pro absolventy!

Online „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice

Jsou to skoro přesně dva roky od chvíle, kdy Katedra marketingu zahájila novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. Zatímco první setkání proběhlo klasicky v Akademickém klubu, v následujících semestrech akce proběhla z důvodu komplikované covidové situace „pouze“ v online prostředí Zoomu. Ne jinak tomu tedy bylo i letos v únoru.   Ve středu 9. […]

Online  „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice

ČEŠI A REKLAMA 2022

Česká marketingová společnost (ČMS) realizuje průzkum Češi a reklama již od roku 1993. V letošním roce se k ní přidali zadavatelé POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) a Fakulta podnikohospodářská Vysoké školy ekonomické v Praze (FPH VŠE). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Autorka a zakladatelka výzkumu, Jitka Vysekalová, k němu […]

ČEŠI A REKLAMA 2022

Mladý delfín – Studentská cena

Česká marketingová společnost vyhlašuje v rámci sedmnáctého ročníku soutěže Marketér roku 2021 již podeváté soutěž pro studenty vysokých škol Téma:  Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku Analýza stávající komunikace a vypracování komunikační strategie prezentující aktuální  téma udržitelného rozvoje pro českou veřejnost.  Komunikační strategie obsahuje analýzu výchozí situace, definování aktuálních témat návrh komunikačních kanálů, příp. návrh […]

Mladý delfín – Studentská cena

Nestlé hledá Trainee pro oddělení nákupu

Zajímá vás oblast nákupu a rádi byste začali svoji kariéru ve firmě, která je největším výrobcem potravin a nápojů na světě? Náš firemní partner společnost Nestlé hledá Trainee pro oddělení nákupu. NA ČEM BUDETE PRACOVAT? – Práce s excelem/příprava dat – Správa databáze smluv – Administrativní podpora týmu – Reporting KPIs – Příprava podkladů do […]

Nestlé hledá Trainee pro oddělení nákupu

Článek Miroslava Karlíčka v Hospodářských novinách

„Jedním z témat, které dnes hýbe reklamním světem, jsou stereotypy. Zejména vadí „stereotypní“ zobrazování žen a některých menšin. Problémem současného boje proti stereotypům v reklamě (ale i mimo ni) je mylná představa, že svět se odstraněním starých nezdravých stereotypů spasí. Tato představa pak vede k nekompromisnosti až fanatičnosti, se kterou je boj se stereotypy veden. […]

Článek Miroslava Karlíčka v Hospodářských novinách

Pozvánka na 22. konferenci Střední a východní Evropa v měnícím se podnikatelském prostředí

Konference je pořádaná Obchodní fakultou Ekonomické univerzity v Bratislavě, Fakultou mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a Fakultou podnikohospodářskou Vysoké školy ekonomické v Praze, která se bude konat dne 19. – 20. května 2022 na Ekonomické univerzitě v Bratislavě. Hlavním tématem konference je region střední a východní Evropy a jeho postavení v globální ekonomice, […]

Pozvánka na 22. konferenci Střední a východní Evropa v měnícím se podnikatelském prostředí

Tým pod vedením doc. Stříteského z KMG zvítězil v soutěži CEMS Business Project 2021

Ve spolupráci s korporátním partnerem programu CEMS Plzeňským Prazdrojem a jeho mateřskou společností ASAHI Europe & International (dále Asahi) vyhrála Vysoká škola ekonomická v Praze cenu za CEMS Business Project roku 2021. Každý rok nominuje do této soutěže každá ze 34 škol CEMS aliance jeden vybraný Business Project. Porota složená z akademických ředitelů CEMS poté […]

Tým pod vedením doc. Stříteského z KMG zvítězil v soutěži CEMS Business Project 2021

Coca-Cola HBC Early talent program

Coca-Cola HBC Early talent program je tady! Program je určen pro zvídavé studenty a absolventy, kteří by chtěli získat zkušenosti a učit se v rychle se rozvíjejícím prostředí FMCG. Dostanete příležitost učit se v rámci rotací na pracovišti a prostřednictvím rozvojových aktivit. Program je otevřený pro týmy Marketing, Commercial Excellence, E-commerce, Key Accounts a Logistika. […]

Coca-Cola HBC Early talent program