Aktuality

Spolupráce s praxí v 3MG436 Marketing na internetu

Studenti předmětu 3MG436 Marketing na internetu pod vedením doc. Václav Stříteského měli i letos skvělou příležitost vyzkoušet si prakticky správu reklamních kampaní v Google Ads. Projekt tento semestr zaštítil a pomohl realizovat náš nový firemní partner, digitální agentura iProspect. Strategii a výsledky kampaní studenti prezentovali v prostorách agentury, kde se konala i krátká exkurze. Děkujeme […]

Spolupráce s praxí v 3MG436 Marketing na internetu

Doc. Chytková publikovala v Journal of Consumer Research

Journal of Consumer Research patří mezi nejprestižnější časopisy v oblasti business studies. Figuruje mj. na seznamu Financial Times 50, který hodnotí nejvýznamější časopisy v oboru (5-letý impact factor =  11,1). „Dominated Cosmopolitanism: Consumer Habitus Dynamics among Low-Resource Migrants“ Tato studie se věnuje ženám, které migrují ve snaze najít lepší život pro sebe a své děti. […]

Doc. Chytková publikovala v Journal of Consumer Research

Absolventka VS Sales Management získala Zlatého delfína v soutěži Marketér roku

Ing. Lucie Němečková, která je marketingovou manažerkou PKF APOGEO Group získala Zlatého delfína v soutěži Marketér roku za nastavení marketingové strategie společnosti včetně re-brandingu a HR marketingu  

Absolventka VS Sales Management získala Zlatého delfína v soutěži Marketér roku

Marketér roku 2022 – výsledky soutěže

Soutěž Marketér roku vyhlašovaná Českou marketingovou společností má dlouholetou tradici. V podvečer 18. května 2023 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 18. ročníku Marketér roku 2022. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells […]

Marketér roku 2022 – výsledky soutěže

Katedra marketingu se podílela na 23. ročníku konference CEECBE

18. a 19. května 2023 proběhl na VŠE již 23. ročník mezinárodní konference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, kterou spoluorganizuje katedra marketingu. Více informací o proběhlé konferenci najdete zde:  

Katedra marketingu se podílela na 23. ročníku konference CEECBE

Nestlé nabízí tři Trainee pozice

Firemní partner katedry, společnost Nestlé, nabízí tři volné Trainee pozice:   Nestlé – Trainee pro digitální komunikaci Jsou Facebook a Instagram vaši nejlepší kamarádi? Sledujete trendy propagace na sociálních sítích a uvědomujete si jejich důležitost v dnešním světě? Dokážete připravovat posty, které na sociálních sítích zaujmou? Pak jste pro nás ten/ta pravý/á! Hledáme někoho, kdo se nebude bát […]

Nestlé nabízí tři Trainee pozice

Drink Alumni Marketing

Po skoro roční pauze se ve čtvrtek 11. května sešla v Cafe & Pub Atmosphere asi padesátka studentů a absolventů naší vedlejšky Marketing na tradičním „Drinku Alumni Marketing“. Nehledě na nabitý poslední týden výuky v semestru většinu tentokrát tvořili studenti nebo absolventi z posledních několika semestrů, na druhou stranu nechyběli ani někteří „mazáci“ z úplně prvních semestrů před více […]

Drink Alumni Marketing

Vyšla nová kniha Jak na marketingovou komunikaci

V nakladatelství Grada vyšla nová kniha „Jak na marketingovou komunikaci“, na které pracovala téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím Katedry marketingu docentem Miroslavem Karlíčkem. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A […]

Vyšla nová kniha Jak na marketingovou komunikaci

Prof. Eminegul Karababa a prof. Bernardo Figueiredo

Minulý týden nás na katedře marketingu navštívili dva skvělí odborníci ze zahraničí. Prof. Eminegul Karababa z Middle East Technical University v Ankaře přednášela o historickém výzkumu v marketingu. Prof. Bernardo Figueiredo z RMIT v Melbourne prezentoval svůj výzkum na téma „Codesigning Strategies to Reducing Perceived risks to technology use among Older Adults”.

Prof. Eminegul Karababa a prof. Bernardo Figueiredo