Aktuality

Drink Alumni Marketing

Po skoro roční pauze se ve čtvrtek 11. května sešla v Cafe & Pub Atmosphere asi padesátka studentů a absolventů naší vedlejšky Marketing na tradičním „Drinku Alumni Marketing“. Nehledě na nabitý poslední týden výuky v semestru většinu tentokrát tvořili studenti nebo absolventi z posledních několika semestrů, na druhou stranu nechyběli ani někteří „mazáci“ z úplně prvních semestrů před více […]

Drink Alumni Marketing

Vyšla nová kniha Jak na marketingovou komunikaci

V nakladatelství Grada vyšla nová kniha „Jak na marketingovou komunikaci“, na které pracovala téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím Katedry marketingu docentem Miroslavem Karlíčkem. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A […]

Vyšla nová kniha Jak na marketingovou komunikaci

Prof. Eminegul Karababa a prof. Bernardo Figueiredo

Minulý týden nás na katedře marketingu navštívili dva skvělí odborníci ze zahraničí. Prof. Eminegul Karababa z Middle East Technical University v Ankaře přednášela o historickém výzkumu v marketingu. Prof. Bernardo Figueiredo z RMIT v Melbourne prezentoval svůj výzkum na téma „Codesigning Strategies to Reducing Perceived risks to technology use among Older Adults”.

Prof. Eminegul Karababa a prof. Bernardo Figueiredo

Lindt – pozice vhodná pro studenty

Firemní partner Lindt & Sprüngli nabízí part-time příležitost pro studenty se zájmem o oblast obchodu v FMCG. Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného kandidáta na pozici SALES TRAINEE. Nabízíme atraktivní možnost nastartovat svou profesní dráhu v dynamickém prostředí týmu našich skvělých Key Account Managerů. Jste aktivní student, kterému nechybí […]

Lindt – pozice vhodná pro studenty

Albert – letní stáže pro studenty

Firemní partner Albert Česká republika, s.r.o. nabízí studentům letní stáže – celkový přehled včetně kontaktní osoby naleznete zde. Pro studenty Fakulty hospodářské jsou vhodné zejména tyto pozice: Letní stáž: Accounts Receivable Invoicing Improvement – Detail pozice | Albert (jobs.cz) Letní stáž: Jak nejlépe využít (samoobslužné) pokladní zóny – Detail pozice | Albert (jobs.cz) Letní stáž: […]

Albert – letní stáže pro studenty

Ohlédnutí za Týdnem inovací na Katedře marketingu

V rámci Týdne inovací na VŠE připravila Katedra marketingu pro studenty přednáškový blok „Trendy v marketingu“: Trendy a výzvy českého retail marketingu – Kateřina Harris, Vice Prezidentka za marketing, Albert Česká republika NFT, metaverse a umělá intelligence změní marketing. Buďte u toho! – Vítězslav Klement, Social Media Skillhead, GroupM Consumer Insight: jak dnes přemýšlí český […]

Ohlédnutí za Týdnem inovací na Katedře marketingu

Exkurze VS Marketing do Škoda Auto

Ve čtvrtek 30. března se v rámci Inovačního týdne vydala asi třicítka studentů a učitelů VS Marketing na exkurzi do Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Součástí programu byla jak poutavá prohlídka moderních výrobních provozů, konkrétně svařovny a lisovny, tak zajímavé odborné přednášky zaměřené na inovace a budování značky ve Škoda Auto. Akce neměla jen odborný charakter, ale […]

Exkurze VS Marketing do Škoda Auto

Nestlé – volné pozice pro studenty

Náš firemní partner Nestlé nabízí pozice vhodné pro studenty: Sales Trainee Úvazek – 75 hodin měsíčně, DPČ Cílová skupina – bakalářští i magisterští studenti, se zájmem o roční stáž či dlouhodobější spolupráci, čeština/slovenština nutností, angličtina výhodou Deadline přihlášek – do uzavření výběrového řízení Stručný popis – Zajímáš se o sales a chtěl/a by ses podívat […]

Nestlé – volné pozice pro studenty

Článek Graema Murraye v MediaGuru

„Nový reklamní spot společnosti McDonald’s, který představila ve Velké Británii, porušuje téměř všechna pravidla, kterých se ve svých reklamách společnost držela. Dokáže ale velmi zaujmout divákovu pozornost a stimulovat jeho představivost. Používá k tomu jednoduchý, skvělý nápad s pozvedáním obočí. Síla značky spočívá ve skryté signalizaci zdviženého obočí, které představuje tzv. Zlaté oblouky McDonald’s.  Není […]

Článek Graema Murraye v MediaGuru