Aktuality

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments: Nové modely ve vytváření a sdílení audiovizuálního obsahu Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (2021–2027) podporuje konkurenceschopnější a inteligentnější Evropu prostřednictvím ekonomické transformace a využívání moderních technologií. Jedním z projektů realizovaných v rámci tohoto programu je “Get Moments: Nové modely ve vytváření a sdílení audiovizuálního obsahu” […]

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments

Proběhl 25. ročník konference CEECBE

25. ročník mezinárodní konference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, na které se Katedra marketingu podílí, proběhl úspěšně 22. a 23. května. Fotografie z akce jsou dostupné zde:https://ceeconference.vse.cz/past-conferences/. Všem zúčastněným děkujeme!

Proběhl 25. ročník konference CEECBE

Ecomail – Head of Partnership

Náš firemní partner Ecomail aktuálně nabízí tyto nově otevřenou pozici Head of Partnership: CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT Strategické řízení a rozvoj partnerství v Česku i na Slovensku Komunikace a domlouvání společných aktivit s aktuální partnerskou bází Pomoc s plněním domluvených aktivit (partnerské webináře, case studies apod.) Vyhodnocování spoluprací a správa provizního systému Částečně hledání […]

Ecomail – Head of Partnership

Vývoj reklamy na cukrovinky pohledem Oldřicha Vávry v MediaGuru

Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH se ve svém textu ohlíží za vývojem reklamy na cukrovinky a cukrem slazené potraviny během 20. století. Jakou roli sehráli marketéři při postupném zvyšování spotřeby cukru? A proč jsme ještě v 60. letech věřili, že limonáda je zdravá pro děti? Text přináší zajímavý pohled na zlatou éru cukru, přístup […]

Vývoj reklamy na cukrovinky pohledem Oldřicha Vávry v MediaGuru

Google Ads v praxi: Studenti prezentovali výsledky v Dentsu

Studenti kurzu Marketing na internetu (3MG436) byli v prostorách agentury Dentsu prezentovat výsledky kampaní Google Ads, které spravovali v rámci semestrálního projektu. Jak uvádí Václav Stříteský, garant předmětu, „studenti mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si plánování a řízení reklamních kampaních na reálném projektu“. Děkujeme za skvělou spolupráci kolegům z Dentsu a těšíme se na další pokračování!

Google Ads v praxi: Studenti prezentovali výsledky v Dentsu

Nestlé – YEP Challenge

Nestlé si připravilo výzvu pro studenty z celé střední Evropy. Jakým způsobem si představujete budoucnost továren v Nestlé? Podělte se o své nejkreativnější nápady! Vybrat si můžete ze dvou témat: Přilákání mladých odborníků do továren Nestlé Udržení mladých talentů v továrnách Nestlé Nejlepší nápady budou prezentovány před porotou a nakonec budou vybráni 3 finalisté, kteří […]

Nestlé – YEP Challenge

Katedra vypisuje nový kurz Umělá inteligence v marketingu a komunikaci firem

Katedra vypisuje od září nový kurz 3MG303 Umělá inteligence v marketingu a komunikaci firem. Předmět se zaměřuje na to, jak umělá inteligence mění marketing a firemní komunikaci. Vybavuje studenty schopností efektivně využívat vybrané nástroje generativní AI pro tvorbu textů, vizuálů, videí, zvuku a personalizovaných strategií. Po absolvování kurzu budou studenti připraveni na „AI-driven“ budoucnost marketingu […]

Katedra vypisuje nový kurz Umělá inteligence v marketingu a komunikaci firem

Ecomail – Specialista/ka péče o zákazníky

Náš firemní partner Ecomail aktuálně nabízí tyto nově otevřenou pozici Specialista/ka péče o zákazníky: Co u nás budeš dělat: Komunikovat a radit stávajícím nebo potenciálním klientům primárně na chatu, později také na telefonu Aktivně pracovat s aplikací Ecomail Sledovat, učit se a zajímat se o nejnovější trendy, které tě u nás mohou kariérně posunout Podílet […]

Ecomail – Specialista/ka péče o zákazníky

Finále semestrálního projektu s Plzeňským Prazdrojem v kurzu Strategický marketing & inovace

Zadání semestrálního projektu v kurzu Strategický marketing & inovace bylo podobně jako v předchozích semestrech celkem jednoduché, ale současně i praktické a rozhodně aktuální: „Jak přinést nové spotřebované hektolitry do pivní kategorie (ideálně od mladých dospělých)?“ Po týdnech společné práce prezentovaly studentské týmy ve čtvrtek 24. dubna v Plzeňském Prazdroji zástupcům managementu firmy své finální výstupy. V prezentacích rozhodně […]

Finále semestrálního projektu s Plzeňským Prazdrojem v kurzu Strategický marketing & inovace

Albert – letní stáže

Albert si připravil letní stáž pro vysokoškolské studenty a to hned formou 12 projektů, z kterých si můžete vybrat právě ten pro vás! V rámci stáže dostanete svého buddyho z řad zaměstnanců, který vám bude pomáhat. Po celou dobu stáže budete pracovat na svém projektu, který na konci stáže odprezentujete. Po ukončení obdržíte certifikát, a […]

Albert – letní stáže