Aktuality

Kurz E-commerce 3MG301

V rámci praktického kurzu E-commerce 3MG301 vypracovalo 18 týmů, složených z více než 100 studentů, 7P e-commerce strategii pro uvedení nového produktu značky L’Oréal Garnier na trh. Každý tým si vybral konkrétní e-shop nebo online prodejce v České republice a provedl komplexní audit platformy, hodnotící oblasti jako UX, UI, Digital Shelf, Retail Media, cenotvorbu, promo […]

Kurz E-commerce 3MG301

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Alkohol jako nástroj společenského úspěchu, symbol zdraví nebo neviditelný problém, který si reklamu ani nezaslouží. Jak se proměnila jeho prezentace v marketingu? Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH se ve svém novém textu pro MediaGuru věnuje vývoji reklamy na alkoholické nápoje – od doby, kdy byl alkohol běžnou součástí billboardů, televizních spotů i uměleckých děl, […]

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Unilever – nově otevřené pozice

Náš firemní partner Unilever aktuálně nabízí tyto nově otevřené pozice: Supply Chain Internship Marketing Internship Supply Chain Internship 

Unilever – nově otevřené pozice

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments: Nové modely ve vytváření a sdílení audiovizuálního obsahu Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (2021–2027) podporuje konkurenceschopnější a inteligentnější Evropu prostřednictvím ekonomické transformace a využívání moderních technologií. Jedním z projektů realizovaných v rámci tohoto programu je “Get Moments: Nové modely ve vytváření a sdílení audiovizuálního obsahu” […]

Katedra marketingu se podílí na projektu Get Moments

Proběhl 25. ročník konference CEECBE

25. ročník mezinárodní konference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, na které se Katedra marketingu podílí, proběhl úspěšně 22. a 23. května. Fotografie z akce jsou dostupné zde:https://ceeconference.vse.cz/past-conferences/. Všem zúčastněným děkujeme!

Proběhl 25. ročník konference CEECBE

Ecomail – Head of Partnership

Náš firemní partner Ecomail aktuálně nabízí tyto nově otevřenou pozici Head of Partnership: CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT Strategické řízení a rozvoj partnerství v Česku i na Slovensku Komunikace a domlouvání společných aktivit s aktuální partnerskou bází Pomoc s plněním domluvených aktivit (partnerské webináře, case studies apod.) Vyhodnocování spoluprací a správa provizního systému Částečně hledání […]

Ecomail – Head of Partnership

Vývoj reklamy na cukrovinky pohledem Oldřicha Vávry v MediaGuru

Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH se ve svém textu ohlíží za vývojem reklamy na cukrovinky a cukrem slazené potraviny během 20. století. Jakou roli sehráli marketéři při postupném zvyšování spotřeby cukru? A proč jsme ještě v 60. letech věřili, že limonáda je zdravá pro děti? Text přináší zajímavý pohled na zlatou éru cukru, přístup […]

Vývoj reklamy na cukrovinky pohledem Oldřicha Vávry v MediaGuru

Google Ads v praxi: Studenti prezentovali výsledky v Dentsu

Studenti kurzu Marketing na internetu (3MG436) byli v prostorách agentury Dentsu prezentovat výsledky kampaní Google Ads, které spravovali v rámci semestrálního projektu. Jak uvádí Václav Stříteský, garant předmětu, „studenti mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si plánování a řízení reklamních kampaních na reálném projektu“. Děkujeme za skvělou spolupráci kolegům z Dentsu a těšíme se na další pokračování!

Google Ads v praxi: Studenti prezentovali výsledky v Dentsu

Alumni marketing – neformální setkání

Ve čtvrtek 15. května se absolventi vedlejší specializace 3MG Marketing sešli na neformálním setkání, které pro ně připravil Marek Novinský. Akce se kvůli svému neformálnímu rázu uskutečnila mimo areál VŠE, ale přesto od Žižkova co by kamenem dohodil. Podle slov účastníků i hlavního organizátora byly prostory Hoffa baru na Senovážném náměstí dobrou volbou nejen kvůli […]

Alumni marketing – neformální setkání

Nestlé – YEP Challenge

Nestlé si připravilo výzvu pro studenty z celé střední Evropy. Jakým způsobem si představujete budoucnost továren v Nestlé? Podělte se o své nejkreativnější nápady! Vybrat si můžete ze dvou témat: Přilákání mladých odborníků do továren Nestlé Udržení mladých talentů v továrnách Nestlé Nejlepší nápady budou prezentovány před porotou a nakonec budou vybráni 3 finalisté, kteří […]

Nestlé – YEP Challenge