Tomáš Szabó

Pracuji jako Sales & Marketing Director v distribuční společnosti Sirowa Czech, která zastupuje například značky Hugo Boss, Chloe, Calvin Klein, Gucci nebo Helena Rubinstein. Ještě při studiích jsem začal jako stážista ve firmě L´Oréal. Po ukončení stáže mi byla nabídnuta pozice obchodního zástupce. Následně jsem byl jmenován Key Account Managerem pro slovenský trh a českého klienta Marionnaud. Pak jsem se přesunul do Marketingu a stal jsem se Product Managerem značek Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm a Helena Rubinstein. Následně mně oslovil nově vznikající distributor na česko-slovenském trhu, který mi nabídl pozici Brand Managera značek Chloe, Gucci, Tiffany&CO., Bottega Veneta. Díky rychlému růstu firmy pak vznikla pozice, kterou v současné době zastávám.

Co mi dala vedlejší specializace Marketing?

Můj hlavní obor na VŠE byla Podniková ekonomika a management. Na vedlejší specializaci Marketingu oceňuji především její kosmopolitnost, moderní přístup ke studiu i studentům. Jednoznačně nejlepší bylo propojení našeho studia s praxí. Nespočet zajímavých lidí přímo z oboru, kteří nám na přednáškách a cvičeních dovolili nahlédnout pod pokličku marketingu v různých odvětvích. Obrovskou přidanou hodnotou byly také týmové projekty přímo ve firmách. Myslím si, že tato vedlejší specializace je v rukou pedagogů, kteří myslí na praktickou využitelnost tohoto oboru, což je určitě k nezaplacení pro každého studenta. Navíc svou práci dělají srdcem, a to je opravdu znát!

 A co bych vzkázal svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?

Marketing je jasnou volbou, když chcete studovat něco, co v praxi později určitě využijete!