Noémi Orosz

Pět let po absolvování VS Marketingu jsem na pozici mezinárodního Product Managera pro Evropu, Blízký Východ a Afriku ve společnosti Boston Scientific, která je lídrem v oboru prostředků pro intervenční kardiologii. Starám se zde o tradiční product management minimálně invazivních kardiovaskulárních produktů.

Během studia i ve své navazující kariéře jsem si zvolila přístup „self startera“. Již během bakaláře i magistra jsem získávala zkušenosti z marketingové praxe prostřednictvím projektu Neviditelné výstavy, stáží v mezinárodním týmu Renault a L‘Oréal FMCG i programu Google AdCamp. A v neposlední řadě to byla také první full time pozice ve společnosti Edwards Lifesciences EMEACLA, která mě zavedla do oboru zdravotnických prostředků.

Na svém postu jsem zodpovědna za klasický lifecycle management včetně uvedení nových produktů na trh, řízení marketingových kampaní, a také mám na starosti identifikaci nových komerčních příležitostí pro vývoj budoucích technologií v rámci mého portfolia. To jsou výzvy, ke kterým mi VS Marketing opravdu dodala nutný základ.  Momentálně žiju v Miláně, kam mě zavedla moje současná role.

Co mi dala vedlejší specializace Marketing?

Jsem nesmírně vděčná příležitostem, které se mi naskytly právě díky VS Marketing. Ať už šlo o studentskou stáž v L’Oréalu nebo získání marketingové pozice v Edwards Lifesciences, kterou by mi nenabídli nebýt vědomostí, které jsem získala právě ve VS Marketing. Metody Strategického marketingu, Marketingového výzkumu, Komunikace a Product Managementu nadále využívám v dennodenní praxi, a právě tato struktura je mi oporou při sestavení každého projektu i programu.

VS Marketing je vedleška, která opravdu spojuje praxi s teorií. Krom toho také učí kritickému myšlení, které vás může odlišit na pracovním pohovoru od dalších uchazečů. VS, podobně jako samotná praxe marketingu, nenabídne jednotný recept k řešení skutečných obchodních výzev, naučí vás ale základní koncepty a způsob myšlení na úrovni vedoucích zahraničních univerzit. Díky případovým studiím můžete získat praktické zkušenosti využitelné v kterémkoliv sektoru. Vybudujete si také kontakty v oboru, které na konci dne mohou nabídnout nutný základ pro úspěšný začátek vaší kariéry.

A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?

Základy, které zde získáte, vám dodají nutný náskok před ostatními na začátku vaší kariéry v marketingu… a zbytek už bude na vás!