Lenka Adámková

Celou svou kariéru jsem strávila v brand marketingu. Začala jsem stáží v Plzeňském Prazdroji na značce Velkopopovický Kozel a pokračovala dále na juniorních pozicích na značkách Fénix, Frisco a Radegast. Pak jsem kralovala hermelínům jako brand manager Král Sýrů nebo jsem „nepila, ale objevovala“ na značce Metaxa. V Unileveru pracuji od roku 2019 především s inovacemi. Moje největší srdcovka byl zatím projekt extenze zmrzliny Míša z mrazáku do lednice. Nyní jsem na pozici Marketing Managera v kategorii osobní péče, starám se o značky Dove, Radox, Vaseline nebo Love, Beauty & Planet.

Co mi dala vedlejší specializace Marketing?

Nejvíc si cením excelentního propojení teorie a praxe – ty nejpřínosnější předměty za celou dobu studia pro mě byly ty z vedlejšky. Nejdůležitější jsou pro mě ale určitě lidi – ať už jako kamarádi, mentoři nebo business kontakty. Díky lidem, které jsem poznala na vedlejšce, jsem zažila nejen super akce, ale získala jsem i reference pro všechna svoje zaměstnání. Např. můj první šéf nám ukazoval na hodině segmentaci piv a možnosti letní stáže v Prazdroji, kam jsem se pak přihlásila. Když jsem hledala práci, oslovila jsem ty firmy, které mě zaujaly už během studia – a uspěla na Metaxe. Teď absolvování vedlejšky beru jako výhodu, když já sama hledám talenty do svého týmu.

A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?

Pojďte do toho! Naučíte se marketingově přemýšlet, propojíte praxi s teorií a poznáte super lidi. A když budete chtít, tak si vytvoříte komunitu, která vám zůstane déle než jeden semestr!