Tradiční imatrikulace vedlejší specializace Marketing

Je to už více než tři roky, co jsme na Katedře marketingu zahájili novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. První setkání proběhlo klasicky v Akademickém klubu na VŠE, ale v následujících několika semestrech nás pandemie zahnala do online prostředí Zoomu. Loni v září se toto pravidelné setkání na začátku semestru vrátilo zpět na své původní místo, a to do Akademického klubu na VŠE.

Ve středu 4. října se zde sešlo něco přes dvacet nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace Marketing, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů, jak čerstvých, tak podstatně zkušenějších. Tato akce byla opět unikátní příležitostí osobně přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Přestože název akce zní společensky velmi formálně, těžiště setkání spočívalo, jako obvykle, především v neformální společenské části programu. Osobní přístup ke studentům tvoří od založení vedlejší specializace spolu s kvalitou výuky a jejím praktickým zaměřením tři hlavní pilíře tohoto programu. Tradice imatrikulací ve VS Marketing tedy pokračuje i nadále!