Studenti předmětu Marketing 2 v L’Oréal

Na konci ledna proběhla prezentace nejlepších semestrálních týmových projektů vypracovaných ve cvičení předmětu 3MG413 Marketing 2 na centrále společnosti L’Oréal Paris.

Týmy vytvářely marketingovou strategii pro firmu L’Oréal Paris, konkrétně pro produkt Casting Créme Gloss. Cílem bylo pomoci přivést nové zákazníky na trh s vymývatelnými barvami. Studentky a studenti odprezentovali své projekty v anglickém jazyce před mezinárodním managmentem společnosti.

Vítězný tým: Matouš Varačka, Andrea  Šamšová, Roman Kutílek, Tomáš Endrs, Adam Burian

Tento tým vynikl komplexností a integritou celého marketingového mixu včetně kvantifikace rozpočtových nároků.

Druhý úspěšný tým: Markéta Křivánková, Pavla Nováková, Hana Pařízková, Lucie Mertová

Tento tým vynikl přiblížením se cílovému spotřebitelskému segmentu, včetně praktických a názorných doporučení pro řešení komunikačních a distribučních nástrojů.