Publicis Groupe – PPC Specialist
Náš firemní partner Publicis Groupe hledá do svého PPC týmu šikovného juniora.
Co tě čeká?
- Skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how a otevřené přátelské prostředí
- Všechny techniky, které zatím neumíš, tě rádi naučíme. Hledáme parťáka, kterého budou bavit PPC kampaně, číst a interpretovat data a kterého nemusíme učit, jak spočítat trojčlenku. Nemusíš všechno umět, ale musíš mít chuť se učit!
- Správa a příprava reportování kampaní v biddingových systémech Google Ads a Sklik
- Příprava inzerátů, prezentací, podkladů a podpora PPC specialistů při tvorbě PPC kampaní
- Reporting a vyhodnocování online kampaní
- Komunikace s provozovateli PPC při realizaci kampaní (Google, Seznam), komunikace s klienty v rámci optimalizace kampaní a reportingu
- Po zaučení samostatná správa PPC kampaní
- Naučíme tě nastavit si kampaně od A do Z, zjednodušit si práci automatizací reportingu a kampaní v DataStudiu nebo PowerBI – prostě pomůžeme ti svou práci dělat dobře a chytřeji
- Budeš spolupracovat s dalšími odděleními a kombinovat vaše know-how se seniorními PPC, taky media plannery (display, offline), socialem a analytiky. Budete spolu prostě objevovat, jak můžete chytře kombinovat kanály, čísla a nápady
- Spousta školení od našich dodavatelů (Adform, Seznam, Google) a spousta vzdělávání v rámci týmu a celé skupiny – soft & hard skills od toho jak obhájit svou práci po to, jak si držet nejnovější know how z oboru
Co se ti bude hodit?
- Nadšení pro online marketing, novinky na trhu
- Základní přehled v PPC a/nebo online reklamě
- Proaktivní přístup, chuť učit se a hledat souvislosti nebo nové možnosti
- Analytické myšlení a orientaci na detail (tabulky, čísla, analytics) a hlavně – selský rozum! A třeba i praktické zkušenosti s vyhodnocováním dat v Google Analytics a jiných analytických nástrojích
- Zájem o byznys modely našich klientů a chuť je posílit mediální strategií
Více informací zde.