Publicis Groupe – PPC Specialist

Náš firemní partner Publicis Groupe  hledá do svého PPC týmu šikovného juniora.

Co tě čeká?

  • Skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how a otevřené přátelské prostředí
  • Všechny techniky, které zatím neumíš, tě rádi naučíme. Hledáme parťáka, kterého budou bavit PPC kampaně, číst a interpretovat data a kterého nemusíme učit, jak spočítat trojčlenku. Nemusíš všechno umět, ale musíš mít chuť se učit!
  • Správa a příprava reportování kampaní v biddingových systémech Google Ads a Sklik
  • Příprava inzerátů, prezentací, podkladů a podpora PPC specialistů při tvorbě PPC kampaní
  • Reporting a vyhodnocování online kampaní
  • Komunikace s provozovateli PPC při realizaci kampaní (Google, Seznam), komunikace s klienty v rámci optimalizace kampaní a reportingu
  • Po zaučení samostatná správa PPC kampaní
  • Naučíme tě nastavit si kampaně od A do Z, zjednodušit si práci automatizací reportingu a kampaní v DataStudiu nebo PowerBI – prostě pomůžeme ti svou práci dělat dobře a chytřeji
  • Budeš spolupracovat s dalšími odděleními a kombinovat vaše know-how se seniorními PPC, taky media plannery (display, offline), socialem a analytiky. Budete spolu prostě objevovat, jak můžete chytře kombinovat kanály, čísla a nápady
  • Spousta školení od našich dodavatelů (Adform, Seznam, Google) a spousta vzdělávání v rámci týmu a celé skupiny – soft & hard skills od toho jak obhájit svou práci po to, jak si držet nejnovější know how z oboru

Co se ti bude hodit?

  • Nadšení pro online marketing, novinky na trhu
  • Základní přehled v PPC a/nebo online reklamě
  • Proaktivní přístup, chuť učit se a hledat souvislosti nebo nové možnosti
  • Analytické myšlení a orientaci na detail (tabulky, čísla, analytics) a hlavně – selský rozum! A třeba i praktické zkušenosti s vyhodnocováním dat v Google Analytics a jiných analytických nástrojích
  • Zájem o byznys modely našich klientů a chuť je posílit mediální strategií

Více informací zde.

Publicis Groupe – PPC Specialist