Aktuality

LINDT – Sales Trainee (part-time)

Náš firemní partner Lindt hledá vhodného kandidáta na pozici SALES TRAINEE. Jste aktivní student, kterému nechybí odvaha a chuť učit se nové věci? Nebojíte se výzev a jste komunikativní týmový hráč? Hovoříte plynně anglicky a ovládáte práci s Excelem? Ještě lépe – rádi zkoušíte pracovat v nových systémech? Náplň práce: Administrativní podpora KAMů Příprava návrhů […]

LINDT – Sales Trainee (part-time)

Publicis Groupe – PPC Specialist

Náš firemní partner Publicis Groupe  hledá do svého PPC týmu šikovného juniora. Co tě čeká? Skvělý tým profíků, kteří se rádi podělí o své know-how a otevřené přátelské prostředí Všechny techniky, které zatím neumíš, tě rádi naučíme. Hledáme parťáka, kterého budou bavit PPC kampaně, číst a interpretovat data a kterého nemusíme učit, jak spočítat trojčlenku. […]

Publicis Groupe – PPC Specialist

Unilever – Finance Internship

Náš firemní partner společnost Unilever hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Finance Intern. Vybraný kandidát získá cenné zkušenosti v různých oblastech financí, naučí se pracovat s finančními systémy (Excel, SAP, Power BI) a získá celkový přehled o P&L. V přímém kontaktu bude nejen s kolegy z finančního týmu ale i s ostatními týmy, díky […]

Unilever – Finance Internship

Unilever – Sales Internship

Sníte o práci Key Account Managera, ale nemáte zatím dostatek praxe? Baví vás různorodá práce s daty a komunikace se zákazníky? Skočte do salesu rovnýma nohama! Náš firemní partner společnost Unilever hledá novou kolegyni nebo kolegu na Sales Internship. Náplň práce: Budete poskytovat veškerou podporu Key Account manažerovi daného drogistického zákazníka a koordinovat implementaci dohodnutých […]

Unilever – Sales Internship

POS Media – Financial Controller

Náš firemní partner POS Media hledá studenta/studentku na pozici Financial Controller.

POS Media – Financial Controller

UniCredit Bank – Trainee pro oblast projektů a procesů

Náš firemní partner UniCredit Bank nabízí možnost se seznámit s bankovnictvím, jeho fungováním a pracovním prostředím v rámci Trainee pro oblast projektů a procesů. Co Tě naučíme? Získáš cenné znalosti o fungování banky a procesů v oblasti úvěrů Naučíme Tě, jak správně a efektivně komunikovat s kolegy/němi a partnery, abys byl/a úspěšný/á v každé situaci Připojíš se k týmu zkušených odborníků, kde se naučíš […]

UniCredit Bank – Trainee pro oblast projektů a procesů

UniCredit Bank – Trainee do Interního auditu

Náš firemní partner UniCredit Bank hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Trainee do Interního auditu  se zájmem o datovou analýzu kvality interních úvěrových modelů a procesů řízení rizik spjatých s úvěrováním našich klientů. Co všechno tě naučíme: Analyzovat a datově ověřovat modely měření úvěrového rizika (PD, LGD, EAD) pro korporátní a retailová portfolia dle IRB požadavků […]

UniCredit Bank – Trainee do Interního auditu

Colgate Palmolive – Retail Marketing Administrative Assistant

We are looking for a multi-task person with very good communication and organizational skills with a sense for detail and good computer skills. A candidate should be able to handle the daily administrative tasks and support the whole retail marketing department. Possibility to grow in CP organisation. RESPONSIBILITIES: Assisting/Supporting Retail Marketing Managers in daily tasks: […]

Colgate Palmolive – Retail Marketing Administrative Assistant

Oldřich Vávra v Reflexu odhaluje tajemství zvířecích vůní v parfémech

Parfémy a kosmetika jsou jednou z nejčastějších kategorií zboží, které končí pod vánočními stromečky jako dárek. Aromatické látky, ať už líbivé či nelíbivé, jsou úzce spjaté s naším prožíváním a emocemi. Vůně, které pocházejí přímo ze sekretu živočichů, jsou přitom jednou z nejoblíbenějších skupin vůní vůbec. Čím se vlastně voníte vy nebo jakou esenci hodláte […]

Oldřich Vávra v Reflexu odhaluje tajemství zvířecích vůní v parfémech

Oldřich Vávra o dnešním marketingu v MEDIAGURU

Dnešní marketing je plný protichůdných tendencí, které evidentně plynou ze splývání fyzického a digitálního světa. Ty sice dávají marketérům a jejich nástrojům dosud nevídané možnosti, je ale také mnohem těžší se v nich orientovat a neztrácet efektivitu. Díky digitálním technologiím marketéři dostali možnosti, o kterých se jim dříve ani nesnilo – možnost personalizace marketingových sdělení […]

Oldřich Vávra o dnešním marketingu v MEDIAGURU