Marketér roku – vyhlašování výsledků
Každoroční vyhlášování akce Marketér roku probíhá i za účasti vedoucího Katedry marketingu doc. Ing. Miroslava Karlíčeka, Ph.D. Podrobnosti z letošního vyhlašování viz zde.
Každoroční vyhlášování akce Marketér roku probíhá i za účasti vedoucího Katedry marketingu doc. Ing. Miroslava Karlíčeka, Ph.D. Podrobnosti z letošního vyhlašování viz zde.
Z podnětu Ing. Markéty Procházkové, Ph.D., vyučující předmětu Marketing malých a středních podniků, vznikla v časopise Brands&Stories rublika Studentské značky. A jednu velmi úspěšnou vytvořily její studentky. V rozhovoru jedna ze zakladatelek přiblížila jejich projekt Vianoto – papírový cestovatelský deník.
Firmní partneři Katedry marketingu Red Bull a Lindt nabízejí studentům příležitosti k přípravě na kariéru marketéra. https://jobs.redbull.com/cz/cs/student-marketeer-praha-77323-039454 Lindt Marketing Trainee
Katedra marketingu vypisuje výběrové řízení do vedlejší specializace Marketing (3MK). Zájemci mohou své přihlášky nahrát do odevzdávárny v Insisu do 12.4.2019 do 23:59. Více informací o VS Marketing naleznete zde.
Výsledky průzkumu spokojenosti absolventů Vedlejší specializace Marketing
V minulých dnech byla jmenována porota, která zhodnotí projekty studentů marketingu, kteří přihlásili své práce do soutěže Mladý delfín. Tématem letošního ročníku je Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji. I když do uzávěrky přihlášek ještě nějaký ten den zbývá, už teď se dá říci, že se přihlásil rekordní počet kandidátů, z nichž bude vybrán vítěz. Ten […]
V letní semestru nabízí Katedra marketingu nový magisterký kurz v angličtině – Marketing kultury (Arts marketing). Předmět navazuje na předchozí marketingové kurzy a seznamuje studenty se strategiemi využití marketingových nástrojů v jednotlivých oblastech kultury. Předmět se zaměřuje především na marketingová témata komplexního charakteru a trendy aplikovatelné v kultuře. na případových studiích předmět ukazuje fungování marketingových […]
Katedra marketingu nabízí v letním semestru šk. roku 2018/19 nový bakalářský kurz v angličtině – Sociální marketing. Kurz se zabývá použitím marketingových technik k řešení celospolečenských problémů. V průběhu kurzu se studenti seznámí s tím, jak lze využívat marketingové koncepty, praktiky a techniky k dosažení takového chování lidí, které jim a-nebo celé společnosti přinese užitek.
Společnost Coca-Cola nabízí studentům příležitost zapojit sa do soutěže, ve které si vyzkoušejí své dovednosti týmového hráče. Podrobnosti zde.
Zúčastni se globální soutěže UNILEVER FUTURE LEADERS‘ LEAGUE, která je určená všem studentům vysokých škol! Více info o soutěži ➡️ bit.ly/Unilever_Future_Leaders_League Uzávěrka přihlášek je 21. 12. 2018!