Aktuality

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

S Davidem Duroněm se u nás na fakultě můžete setkat jako s vyučujícím předmětu Strategic Marketing in Simulations. David má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách, je vlastníkem hotelového komplexu v Ghaně a vášnivým pěstitelem citrusů. Ve článku, který o Davidovi vyšel ve Forbes, se dozvíte více nejen o něm, […]

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

CEE Conference 2020 odložena na říjen

Konference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment byla odložena na říjen 2020. V souvislosti s touto změnou je otevřené nové kolo pro podávání abstraktů pro podzimní konferenci. Deadline pro podání abstraktů pro podzimní temním konference je 30. dubna 2020. Platí pravidlo, že autor může být hlavním autorem pouze u jednoho článku a […]

CEE Conference 2020 odložena na říjen

Pracovní nabídka pro studenty

JUNIOR ACCOUNTANT (part-time) Vynikající part-time příležitost pro studenty VŠ se zájmem o oblast financí Studujete VŠ s orientací na finance a rádi byste získali cenné profesní zkušennosti? Zajímá vás účetnictví a chtěli byste se v této oblasti profesně rozvíjet? Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného kandidáta na pozici JUNIOR […]

Pracovní nabídka pro studenty

David Říha získal cenu „Pedagog roku“

V rámci Akademického pléna 27.2. 2020 byla paní rektorkou letos poprvé udělována cena „Pedagog roku“. Na základě výsledků předmětové ankety z InSIS obdržel děkan každé fakulty jména tří nejlépe hodnocených učitelů a navrhl jedno jméno za fakultu. Pro svého oblíbeného učitele hlasovalo celkem 1958 studentů. Za naši fakultu toto ocenění získal David Říha. David působí […]

David Říha získal cenu „Pedagog roku“

Druhý ročník Coca-Cola HBC Management Challenge zná své vítěze

Studenti českých a slovenských vysokých škol měli do konce ledna možnost zapojit se do výzvy Coca-Cola HBC Management Challenge, která propojuje svět akademické sféry a úspěšného mezinárodního byznysu. Týmy čítající 3-5 studentů měly za úkol vypracovat jednu z šesti praktických případových studií a následně své závěry odprezentovat v anglickém jazyce. Projekt vítězného týmu Čvuters z […]

Druhý ročník Coca-Cola HBC Management Challenge zná své vítěze

Vedlejší specializace Marketing zahájila novou tradici

Po více než deset let byla vedlejší specializace Marketing na VŠE synonymem pro prakticky zaměřenou výuku, intenzivní práci v kurzech a osobní přístup ke studentům. Pro další posílení těchto pevných zásad se Katedra marketingu FPH VŠE rozhodla uspořádat před zahájením nového semestru svou první „Imatrikulaci“ nově přijatých studentů do programu. Při této příležitost se sešla […]

Vedlejší specializace Marketing zahájila novou tradici