„Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – tradice dále pokračuje, byť stále online
Na počátku loňského kalendářního roku zahájila Katedra marketingu novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. Těsně poté dorazil COVID. Komplikovaná epidemická situace během roku 2020 a bohužel i roku 2021 překazila organizaci této úspěšné akce jak loni v září, tak i letos v únoru, nezabránila však uspořádání online informativních setkání. Plán uspořádat imatrikulaci letos v září opět tváří v tvář bohužel nevyšel, a proto se i další setkání odehrálo v online prostředí Zoomu, opět v lehce inovovaném formátu.
Ve středu 15.9. 2021 se na Zoomu sešla skoro padesátka nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů. Tato virtuální akce byla opět skvělou příležitostí přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Těžiště setkání leželo opět spíše ve společenské části programu – imatrikulaci a „virtuálním společenském mixéru“. Online formát samozřejmě nemohl plně nahradit osobní neformální setkání. Tradice ale nadále pokračuje a jakmile to bude možné, vrátí se podle organizátorů do svého původního úspěšného „fyzického“ formátu.