Druhý ročník soutěže Masters of Marketing zná své vítěze

V pátek 2. listopadu 2018 proběhlo finále studentské soutěže mladých marketérů „Masters of Marketing“, kterou spolupořádají Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE a společnost Unilever ČR s.r.o.

Do soutěže se mohli přihlásit všichni studenti Vysoké školy ekonomické, přičemž do velkého finále se probojovaly čtyři nejlepší týmy, které v prvních kolech simulace dokázaly nejefektivněji zhodnotit svěřenou firmu v konkurenčním prostředí marketingové simulace Marsim Launch. Simulace své účastníky postavila před důležitá rozhodnutí, jež je potřeba činit i v rámci reálného businessu, hráči mimo jiné ovlivňují tržní zacílení, produktové charakteristiky, velikost produkce, množství finančních prostředků investovaných do podpory prodeje či komunikace. Mezi finalisty se především hodnotilo, jak uměl tým pracovat s programem Marsim Launch, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali, flexibilně reagovali na zadání, i jak dokázali společně odprezentovat své výsledky před odbornou porotou.

V porotě zasedl tým pracovníků Unileveru, zástupce FPH VŠE Ing. Martin Machek, Ph.D. a autoři marketingové simulace MarSim Ing. Adam Branný a Ing. Zuzana Papežová.

Po náročném klání se vítězi stali Karin Paprčiaková, Simona Galiová a Tomáš Ježek, kteří získali titul „Masters of Marketing 2018“ a vyhráli mentoringové sezení s generálním ředitelem společnosti Unilever.