Studentská soutěž Masters of Marketing
Studujete magisterské studium na VŠE v Praze? Jste fascinováni světem marketingu a stále hledáte nové výzvy?
Pak neváhejte a přihlaste se do Masters of Marketing – jedinečné studentské soutěže na bázi marketingové simulace.
Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádáme ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace. V průběhu šesti kol soutěže (2 kola z domova, 4 v centrále Unilever) budou muset soutěžící prokázat, zda dokáží převést poznatky nabyté v oblasti strategického marketingového řízení do praxe a zda dokáží zvolenou strategii vhodně implementovat do jednotlivých prvků marketingového mixu. To vše v prostředí dynamicky se měnícího virtuálního trhu, kde působí konkurenční firmy řízené softwarem a lépe, než ostatní soutěžící týmy.
Jak na přihlášení?
- Najděte svůj tým (maximálně 3 členové)
- Zvolte název a leadera týmu
- Do soutěže se následně můžete přihlásit zde.
Do soutěže se mohou přihlásit všichni studenti magisterského studia na VŠE v Praze, kteří ovládají angličtinu a češtinu.
Deadline pro přihlašování je 6.10. 2024!
Co můžete vyhrát?
- 1:1 mentoring session se seniorním markeťákem
- Posuň svou marketingovou kariéru zase o kousek dál
- Gallup test a konzultaci tvých silných stránek
- V hodnotě 2500Kč
- Poukaz do sítě restaurací AMBIENTE
- V hodnotě 1000Kč nebo 500Kč
- Certifikát Masters of Marketing 2024, který může obohatit váš profesní životopis
Celodenní finále soutěže proběhne 7.11.2024 v sídle společnosti Unilever na Palmovce.
Více informací o soutěži najdete zde.