Předměty VS Marketing
VS Marketing tvoří pět předmětů:
Ident | Název předmětu | Kredity | Hodiny | Ukončení |
3MG521 | Product/brand marketing | 6 | 2/2 | zkouška |
3MG522 | Marketingový výzkum | 6 | 2/2 | zkouška |
3MG436 | Marketing na internetu | 6 | 2/2 | zkouška |
3MG524 | Komunikační plánování | 6 | 2/2 | zkouška |
3MG525 | Strategický marketing a inovace | 6 | 2/2 | zkouška |
Volitelný předmět |
||||
3MG523 | Segmentace trhu | 6 | 2/2 | zkouška |
Po úspěšném absolvování předmětů naší vedlejší specializace budete schopni:
- Zvolit vhodné zdroje informací s ohledem na trh a provést situační analýzu firmy/značky/produktu na něm;
- Vybrat vhodnou metodu marketingového výzkumu v závislosti na konkrétní tržní situaci;
- Správně formulovat výzkumný brief, navrhnout a zpracovat výzkumný projekt, prezentovat a obhájit jeho výsledky a na základě analýz získaných informací formulovat doporučení pro management;
- Identifikovat tržní příležitosti firmy na trhu;
- Odkrýt tržní segmenty na trhu a posoudit jejich atraktivitu z pohledu firmy;
- Rozhodnout, na které segmenty (skupiny zákazníků) bude firma cílit;
- Formulovat koncept značky a její positioning v myslích cílových skupin zákazníků;
- Navrhnou produktovou a cenovou strategii v souladu s positioningem značky;
- Připravit koncept komunikační kampaně z pohledu manažera značky a vytvořit brief pro komunikační agenturu;
- Zpracovat komplexní komunikační plán z pohledu komunikační agentury;
- Zhodnotit navržený komunikační plán z hlediska jeho přínosů pro značku;
- Formulovat distribuční strategii a konkrétní aktivity značky v jednotlivých zvolených distribučních kanálech;
- Využít vhodně nástroje a techniky online marketingu k podpoře a realizaci marketingových aktivit směřujících k naplnění marketingových a obchodních cílů;
- Měřit úspěšnost a účinnosti jednotlivých online nástrojů a přinášet doporučení pro jejich optimalizaci;
- Sestavit výkaz zisků a ztrát pro značku a jeho prostřednictvím řídit její ziskovost;
- Připravit kompletní marketingový plán značky;
- Identifikovat hodnotové inovace pro další růst s použitím alespoň dvou systematických inovačních postupů;
- Navrhnout strategii uvedení nové značky a její implementaci.
Loga partnerů