Tereza Grus
V současnosti pracuji ve společnosti Alza.cz, která patří k největším tuzemským on-line obchodníkům už nejen se spotřební elektronikou na pozici Display Specialist v oddělení on-line marketingu. A jsem si stoprocentně jistá, že neutuchající touhu rozvinout znalosti do specifičtějších zákoutí marketingu ve mě probudila právě VS Marketing.
Co mi dala vedlejší specializace Marketing?
Přijde moment, kdy se přirozeně rozhodujete, co se životem. Nebo se alespoň rozhodujete mezi vysokou a zapojením se do pracovního procesu. Chcete si rozšířit obzory a potkávat se s lidmi, se kterými se zkříží vaše cesty v pozdějším karierním životě, toužíte po praxi a po titulu… Před VS Marketing jsem se domnívala, že nemůžu mít vše a minimálně praxi během studia nezískám.
Praktická vedlejší specializace Marketing ale byla skvělou změnou v porovnání s jinak mnohdy více teoreticky zaměřenými předměty. Umožnila mi poznat řadu nadaných manažerů z marketingu, zúčastnit se zajímavých projektů, navázat kontakty s dalšími studenty i absolventy vedlejší specializace. Ocenila jsem osobní přístup pedagogů ve výuce, zúčastnila se obhajob návrhů marketingových řešení ve velkých firmách a získala znalosti, dovednosti a zkušenosti, které jsem v budoucnu v praxi opravdu využila.
A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?
Poslouchejte, dřete a učte se, tohle konečně využijete!