Michaela Dvořáková
První marketingové zkušenosti jsem získala již během svých studií ve společnosti Audi, kde jsem začínala jako stážistka a měla na starosti správu sociálních sítí, podílela se na organizaci eventů a budování Audi butiku (e-shop pro fanoušky Audi). Díky realizaci několika úspěšných projektů mě pak oslovila společnost IBM. Zde jsem měla zodpovědnost za tvorbu a implementaci digitální strategie (včetně online marketingové komunikace) pro IBM Central & Eastern Europe. Také jsem byla vyslána do agentury Ogilvy, kde jsem vytvořila agenturní hub pro IBM CEE a dohlížela na tvorbu centrálních kampaní včetně jejich koordinace s lokálními pobočkami ve více než 20 zemích. Po návratu z mateřské dovolené jsem začala pracovat v multichannel týmu společnosti Baťa EU, kde jsem se věnovala hledání a rozvoji nových obchodních a marketingových příležitostí pro spolupráci s třetími stranami v EU. Během své druhé mateřské dovolené jsem se vrátila na svou alma mater, kde vyučuji různé marketingové předměty a podílím se na koordinaci VS Marketing.
Co mi dala vedlejší specializace Marketing?
VS Marketing byla jedna z nejlepších zkušeností, kterou jsem na VŠE zažila. Když na ni vzpomínám, tak se mi vybaví nekonečné týmové porady, hodně probdělých nocí, spousta dřiny, ale o nic méně zábavy a inspirace. Na VS Marketing jsem oceňovala především osobní přístup učitelů, zajímavé přednášky, týmové projekty a propojenost s praxí. VS Marketing mi pomohla pochopit komplexní marketingový proces, z čehož jsem pak čerpala po celou dobu své praxe.
A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?
Díky VS jsem získala přehled napříč všemi hlavními marketingovými disciplínami. A jsem moc ráda, že jsem se mohla skoro po 10 letech na VS Marketing vrátit v roli vyučující a předávat své zkušenosti novým adeptům marketingu.