Jakub Marek
Kariéru jsem nastartoval hned v jedné z firem, se kterou jsme v rámci vedlejší specializace spolupracovali – komunikační agentuře Havas. Brzy jsem ale pochopil, že nechci řešit jen komunikaci a sedět na straně klientského servisu. Chtěl jsem vidět, jak se značka bude pod mýma rukama rozvíjet. Nastoupil jsem do Heinekenu a od té doby jsem v podstatě v pivním byznysu. Kromě toho, že pivo spojuje lidi, je na tomto odvětví profesně krásné to, že je v Česku stále pár firem se silnými lokálními značkami. Ty vytvářejí a následně také realizují vlastní marketingové strategie, velmi často s budgety, se kterými jste opravdu schopni dosáhnout změny na trhu.
Co mi dala vedlejší specializace?
Finálně mě nasměrovala do světa marketingu. To, za co ji nepřestanu opěvovat, je propojení teorie s praxí. Opravdu se dostanete do reálného světa firem a marketingu. Nehledě na silné osobnosti z řad vyučujících typu Marka Novinského, na jehož rozdíly mezi strategií a taktikou si v kariéře jistě párkrát vzpomenete : ).
A co bych vzkázal svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing
Jestli vás to k marketingu táhne, neexistuje v Česku místo, které by vám dalo lepší start!