Filip Hromek
Práce v marketingu mě vždycky lákala, a tak jsem již na začátku magisterského studia zkusil na part-time juniorní pozici v začínající lokální digitální agentuře. Na své kariérní cestě jsem strávil také 3 roky v české internetové jedničce, Seznam.cz, kde jsem měl na starost zefektivnit monetizaci reklamního prostoru prostřednictvím metody RTB a edukaci klientů i obchodníků Seznamu na toto téma.
Do 5 let po dokončení studia vedlejší specializace jsem nastoupil na pozici Programmatic Director v mediální agentuře GroupM, která patří do mezinárodní skupiny WPP, největší z „Big Four“ komunikačních agentur. Dnes se starám o rozvoj a běh početného týmu, se kterým realizujeme digitální kampaně pro klienty jako je T-Mobile, Ford, Procter & Gamble nebo Pilsner Urquell.
Na mé práci je skvělé, že zájem klientů o digitální marketing neustále roste. To pohání technologická inovativní řešení, která nám usnadňují každodenní život. Dynamický růst trhu mi za více než 10 let v oboru nedopřál ani jeden den nudy.
Co mi dala vedlejší specializace Marketing?
Jakožto člověku pracujícímu v komunikačních agentuře, mi vedlejší specializace marketingu přinesla pohled ze strany velkých brandů, zadavatelů reklamy, a z něj těžím dodnes. V rámci vedlejšky se nezůstalo u teorie, měl jsem možnost vyzkoušet si práci na projektech společně s lidmi, kteří již pro velké brandy (P&G, Nestlé) řadu let pracovali a část VS vedli jako externisté. V neposlední řadě byla VS o budování kontaktů. Většina tehdejších spolužáků v současnosti pracuje na zajímavých pozicích nebo si založili vlastní firmy. Možnost požádat o radu takto zkušené lidi, má pro mě dnes cenu zlata.
A co bych vzkázal svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?
Získejte náskok před ostatními absolventy svými zkušenostmi z práce na projektech pro známe značky a použijte to jako konkurenční výhodu při startu vaší kariéry!