David Pála
Svou profesní kariéru jsem nastartoval již při bakalářském studiu ve společnosti Czech dermatological center, která stála za expanzí dermokosmetiky Uriage v ČR. Zde jsem měl na starost veškerou digitální a vizuální komunikaci této značky. Po zhruba pěti letech jsem se rozhodl pro změnu a přešel jsem do společnosti BILLA, kde jsem zastřešoval digitální komunikaci pro Českou republiku. Po necelých dvou letech jsem dostal příležitost řídit také věrnostní program BILLA Bonus Club a vést jeho digitalizaci a „relaunch“ v roce 2020.
Koncem roku 2021 jsem přijal novou výzvu ve společnosti Aures Holdings (AAA Auto & Mototechna), kde mám na starost „salesově“ orientovaný projekt online prodeje vozů v České republice, na Slovensku a v Polsku.
Co mi dala vedlejší specializace Marketing?
Vedlejší specializace mi pomohla začít se dívat na věci více kriticky, využívat nabyté znalosti v praxi a skutečně je aplikovat. Doplnil jsem si znalosti z oblasti marketingu a ve spojení s mou hlavní specializací „Informační management“ se mi otevřely dveře k zajímavému kariernímu postupu. Seznámil jsem se také se spoustou skvělých lidí. Projekty, na kterých jsem s kolegy pracoval, neměly daleko k tomu, jak fungují skutečné projekty v praxi – mnohdy byly i na vyšší úrovni. Během studia jsem absolvoval program Erasmus v Německu a mile mě překvapilo, že expertíza vyučujících je na obou univerzitách srovnatelná. Propojení teorie a praxe fungovalo na německé univerzitě obdobně jako na vedlejší specializaci Marketing u nás.
A co bych vzkázal svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?
VS Marketing je ideální způsob, jak při studiu ihned aplikovat získanou teorii v praxi. V rámci projektů s partnery vedlejší specializace získáte ihned feedback od profesionálů z oboru. To je v rámci studia na VŠ velká výjimka a nesporná výhoda pro Vaši budoucí kariéru.