Témata disertačních prací
- Ohrožení spotřebitelé v době krize, doc. Chytková, zuzana.chytkova [at] vse.cz
- Migrace a spotřební chování , doc. Chytková, zuzana.chytkova [at] vse.cz
- Nové trendy v oblasti marketingového výzkumu, doc. Tahal, radek.tahal [at] vse.cz
- Loajalita zákazníků a marketingové nástroje na její budování a udržování, doc. Tahal, radek.tahal [at] vse.cz
- Hodnocení výkonnosti marketingu ve firmách a dalších organizacích, doc. Karlíček, miroslav.karlicek [at] vse.cz
- „Upíří efekt“ v marketingové komunikaci, doc. Karlíček, miroslav.karlicek [at] vse.cz
- Etické aspekty marketingu, doc. Karlíček, miroslav.karlicek [at] vse.cz
- Potenciál životního cyklu rodiny z hlediska STP strategie, doc. Koudelka, janjiri [at] vse.cz
- Dynamická cenotvorba v e-commerce, doc. Stříteský, vaclav.stritesky [at] vse.cz
- Impulzivní nákupy na internetu, doc. Stříteský, vaclav.stritesky [at] vse.cz