VS Marketing – Exkurze do Plzeňského Prazdroje

Je již téměř nepsaným pravidlem, že během Inovačního týdne na VŠE vyrážíme se studenty a studentkami naší marketingové vedlejšky na exkurzi k některému z našich firemních partnerů. A v tomto týdnu tomu nebylo jinak. V pondělí 7. dubna jsme zavítali na exkurzi do Plzeňského Prazdroje. Tentokrát nešlo o návštěvu pivovaru, ale centrály firmy na Ovocném trhu v Praze.

Dopolední program zahájila Radka Tichá prezentací kariérních příležitostí ve firmě, včetně nabídky stáží a trainee programů pro student(k)y. Těžištěm dopoledního programu byl jako obvykle „inovační sprint“ týmů a v centru pozornosti byla značka Proud. Viktorie Šenkárčin s Petrem Klímou obstarali úvod k procesu inovací v Plzeňském Prazdroji a hned potom se čtyři čtyřčlenné týmy pustily do práce. Týmy dokázaly během 60 minut opět přijít s celou řadou zajímavých inovačních nápadů a přehledně je potom také odprezentovat zástupcům firmy! Vítězný tým obdržel za svůj výkon odměnu v podobě drobných věcných cen. Exkurzi jsme zakončili návštěvou nedaleké Pilsner Urquell Experience, kde jsme se dozvěděli něco více o historii a výrobě nejen plzeňského piva… a mohli také na závěr na místě ochutnat výsledek tohoto procesu : ).

Rádi bychom poděkovali Radce, Viktorii, Petrovi a Oliverovi (Jáchymovskému) za organizaci a realizaci exkurze! Byl to nepochybně užitečně i příjemně strávený čas!