Vedlejší specializace Marketing pokračuje v tradici
Vedlejší specializace Marketing na FPH VŠE vstoupila tento měsíc do svého dvanáctého akademického roku. Po celou tu dobu byla vždy synonymem pro prakticky zaměřenou výuku, intenzivní práci v kurzech a osobní přístup ke studentům. Pro další posílení těchto neměnných zásad zahájila Katedra marketingu na počátku roku 2020 novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace. Stávající komplikovaná epidemická situace sice překazila organizaci dalšího běhu této úspěšné akce, ale nezabránila uspořádání online informativního setkání se studenty před zahájením jejich studia vedlejší specializace.
Při této příležitost se sešla ve středu 16.9. 2020 na Zoomu skoro třicítka nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů. Tato virtuální akce byla skvělou příležitostí přivítat nováčky v programu i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Online formát samozřejmě nemohl plně nahradit osobní neformální setkání tváří v tvář. Tradice ale pokračuje a jakmile to bude možné, vrátí se podle organizátorů do svého původního úspěšného formátu.