Tradiční imatrikulace vedlejší specializace Marketing
Čas opravdu letí. Je to už bezmála pět let, co jsme na Katedře marketingu zahájili tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty a studentkami do vedlejší specializace Marketing.
V úterý 24. září se zde sešlo kolem třiceti nových adeptů marketingu s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace Marketing, zástupci partnerských firem (Unilever, Plzeňský Prazdroj & Nestlé) i absolventů, jak čerstvých, tak podstatně zkušenějších. Vzhledem k tomu, že jsme museli únorovou imatrikulaci z organizačních důvodů zrušit, byla akce tentokrát určena pro všechny přijaté v letošním kalendářním roce.
V každém případě to byla opět unikátní příležitostí osobně přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Přestože název akce zní společensky velmi formálně, těžiště setkání spočívalo, jako obvykle, především v neformální společenské části programu. Osobní přístup ke studentům tvoří od založení vedlejší specializace spolu s kvalitou výuky a jejím praktickým zaměřením tři hlavní pilíře tohoto programu. Věříme, že si všichni setkání opravdu užili.
Tradice imatrikulací ve VS Marketing tedy pokračuje dál!