Online „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice

Jsou to skoro přesně dva roky od chvíle, kdy Katedra marketingu zahájila novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. Zatímco první setkání proběhlo klasicky v Akademickém klubu, v následujících semestrech akce proběhla z důvodu komplikované covidové situace „pouze“ v online prostředí Zoomu. Ne jinak tomu tedy bylo i letos v únoru.

 

Ve středu 9. února se na Zoomu sešla skoro třicítka nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů. Tato virtuální akce byla opět skvělou příležitostí přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Těžiště setkání leželo, nehledě na online prostředí, opět spíše ve společenské části programu – imatrikulaci nováčků a „virtuálním společenském mixéru“. Online formát samozřejmě nemohl plně nahradit osobní neformální setkání. Tradice imatrikulací ale pokračuje a jakmile to bude možné, vrátí se podle organizátorů do svého původního úspěšného „fyzického“ formátu.

 

 

 

Online  „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – pokračování zavedené tradice