Oldřich Vávra o tom, jak mohou malé e-shopy přežít v éře internetových tržišť, pro Finmag
Malé e-shopy čelí rostoucí konkurenci internetových gigantů, kteří dominují trhu. Jak mohou přežít?
„Boj malých e-shopů o udržení na trhu je možný a žádoucí. A především: ohrožení nejsou všichni stejně. Někdo možná skoro vůbec. Existují niky, kterých se nástup velkých hráčů vůbec nedotýká. Malí mají nadále šanci – jako lokální hráči nebo jako specialisté s jasně definovanou specifickou cílovkou, pro kterou budou mít jasně formulovanou nabídku produktů, služeb, cenové politiky. A značku, kterou bude možné mít rád,“ píše v článku pro Finmag Oldřich Vávra z Katedry marketingu.
Přečtěte si více o strategiích, které mohou malé e-shopy použít k úspěchu v době, kdy velká internetová tržiště získávají stále větší podíl na trhu. Článek je dostupný zde.