Nová kniha Marketing management

V nakladatelství C.H. Beck Právě vyšla nová marketingová publikace kolektivu autorů pod vedením doc. Václava Stříteského z Katedry marketingu, která se zabývá stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Kniha optikou marketing managementu na téměř 600 stranách podrobněji seznamuje s postupy, metodami a procesy, které pomáhají manažerům a podnikatelům dosahovat firemních cílů. Neopomíjí však i vysvětlení teoretických konceptů a modelů, které doplňuje o reálné praktické příklady. Kniha akcentuje analytický přístup.

Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit?

Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na tyto uvedené otázky.

Ať už jste student, který se rozhoduje o kariéře v marketingu, nebo podnikatel či marketér, který potřebuje osvěžit nebo zdokonalit své znalosti a dovednosti, věříme, že se Vám tato publikace stane inspirací a užitečným průvodcem ve světě marketingu i dobrým rádcem při zvládání výzev, které tento svět přináší.

Knihu můžete mj. zakoupit přímo v e-shopu nakladatelství C.H Beck: https://www.beck.cz/marketing-management

Nová kniha Marketing management