Mladý delfín – Studentská cena
Česká marketingová společnost vyhlašuje v rámci sedmnáctého ročníku soutěže Marketér roku 2021 již podeváté soutěž pro studenty vysokých škol
Téma: Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku
Analýza stávající komunikace a vypracování komunikační strategie prezentující aktuální téma udržitelného rozvoje pro českou veřejnost. Komunikační strategie obsahuje analýzu výchozí situace, definování aktuálních témat návrh komunikačních kanálů, příp. návrh kreativního řešení.
Vzhledem k obsáhlosti a složitosti tématu je možné si vybrat jen určitou část komunikace, zaměření na některé dílčí téma (oblast) udržitelného rozvoje příp. zaměření na určitou cílovou skupinu.
Zadání soutěže:
Vypracování komunikační strategie prezentující dané téma. Komunikační strategie obsahuje analýzu výchozí situace, návrh komunikačních kanálů, návrh kreativního řešení včetně vizualizace, návrh rozpočtu a harmonogramu.
Postup:
Zpracování komunikační strategie na zadané téma.
Zaslání komunikační strategie ve formátu pdf na email: vysekalova@cms-cma.cz
Pravidla:
Termíny soutěže jsou určovány pro jednotlivé ročníky – v tomto ročníku je to 30. 4. 2022.
Soutěže se mohou účastnit jednotlivci, nebo pracovní skupiny studentů v maximálně tříčlenném týmu.
Účastníkem soutěže může být student vysoké školy studující v prezenční formě studia se zaměřením na marketing a marketingové komunikace.
Všechny soutěžní návrhy zaslané do uvedeného termínu budou posouzeny porotou složenou z marketingových odborníků z oblasti teorie i praxe.
Autor/autoři vítězného návrhu získají ocenění Studentskou cenu – Mladého delfína včetně věcné ceny a zajištění mediální publicity.
Výsledky soutěže budou prezentovány v odborném časopisu Marketing a komunikace, který vydává Česká marketingová společnost.
Informace k soutěži jsou uvedeny na webových stránkách www.cms-cma.cz.