Marketér roku 2022 – výsledky soutěže
Soutěž Marketér roku vyhlašovaná Českou marketingovou společností má dlouholetou tradici. V podvečer 18. května 2023 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 18. ročníku Marketér roku 2022. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Hlavní cena Velký modrý delfín
Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva, Duhovka Group, a.s. za komplexní fundraisingovou kampaň v oblasti sociálního podnikání
Zlatý delfín
Ing. Lucie Němečková, Marketing Manager, PKF APOGEO Group za nastavení marketingové strategie společnosti včetně re-brandingu a HR marketingu
Zelený delfín
Martin Dolský, MSc. ředitel marketingu, United Bakeries, a.s. za komplexní re-design tradiční značky Odkolek včetně nového loga, komunikace, výrobků i kampaně
Růžový delfín
Ing. Eliška Soukupová, Brand Manager, Nestlé Česko, s.r.o. za úspěšnou marketingovou kampaň na klasickou značku s výrazným navýšením prodejů a posílení pozice značky Kofila
Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni:
Martin Koky, Skiareál Klínovec za speciální komunikační projekt s využitím sociálních sítí s vhodnou tonalitou vůči cílové skupině
Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti za environmentální marketingovou kampaň Nevolte vyhynutí
Lukáš Makowski, ředitel marketingu, M&M reality holding, a.s. za realizaci konceptu televizních aukcí jakožto oborové inovace v kampani
Ing. Mgr. Irena Melounová, vedoucí obchodního oddělení stožárů, KOOPERATIVA, v.o.d. za vytvoření marketingové strategie nové řady produktů
PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, obchodní ředitel, JAP FUTURE, s.r.o. za kompletní marketingovou podporu nového produktu s využitím marketingového výzkumu
Mgr. Šuchrat Saidov, Chief Executive Officer (CEO), Silon, s.r.o. za komunikaci strategie udržitelnosti firmy a investic do ekologických opatření
Malí delfíni:
Martin Apeltauer, obchodní a technický ředitel, Prague Car Festival za realizaci významného projektu v oblasti výstavnictví s celoevropským přesahem
Marta Janoušková, Head of Brand & Marketing, PINKO, a.s. za úspěšné uvedení nového výrobku na trh
Kateřina Marešová, BA DevLab Smitio, s.r.o. za projekt znalostního sdílení a propojování komunity
Mgr. Taťána Plecháčková, ředitelka nadace, Ing. Ludmila Bobková, projektová manažerka
Nadace rozvoje občanské společnosti za vytvoření úspěšného charitativního projektu Pomozte dětem s výraznou podporou médií
Pavel Sládek, vedoucí oddělení marketingu, Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví za výrazné posílení známosti značky prostřednictvím výrazné kampaně s využitím celebrit
Jan Vokurka, majitel a jednatel, Kitl, s.r.o. za revitalizaci tradiční značky Vratislavická kyselka
Zvláštní cena za úspěšné zavedení nové kategorie předmíchaných nápojů:
Ing. Tomáš Matuška, Senior Brand Manager, Stock Plzeň – Božkov za kvalitní komplexní strategii zavedení nové kategorie produktů s výrazným nárůstem prodeje
Zvláštní cena za vytvoření nového holografického reklamního nosiče:
Ing. Dominik Peršl, CEO & Business Director, Jakub Hussar, Creative Director, Holomotion, s.r.o. za inovativní využití holografie formou nového reklamního média
Zvláštní cena za inovativní využití reálných příběhů v kampani:
Bc. Petr Princ, Marketing Manager, Klikpojisteni.cz, s.r.o. za vhodné využití reálných příběhů v kampani Lůzr roku
Čestná uznání za úspěšnou nominaci:
Ing. Dana Bičovská, Trade Marketing Manager, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o. za in-store koncept visibility komunikující různé spotřební příležitosti produktu
Ing. Karel Friml, MBA, Západočeská univerzita v Plzni za nový systém oceňování výstupů kreativního průmyslu
Mgr. Radek Hrabě, předseda spolku, vedoucí projektu, Svátky hudby, z.s. za efektivní komunikaci kulturního projektu
Mgr. Pavlína Merendová, projektový a PR Manager Ostravské Vánoce, Černá louka, s.r.o. za úspěšný projekt v oblasti event marketingu
Ing. Regina Netolická, MBA, marketingová ředitelka, Gorenje, s.r.o. za úspěšnou komunikaci brandu
Andrea Pekerginová, majitelka, Luboš Hruška, marketingový ředitel, ONE-OFF-SYNERGY, s.r.o. za vhodně zvolený komunikační koncept s využitím kvantitativního marketingového průzkumu
Mgr. Jan Štika, Outdoor concept, a.s. za vytvoření nové vizuální identity značky Hannah
Letos byla už pojedenácté v rámci soutěže Marketér roku 2022 vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma „Jak úspěšně komunikovat problematiku energetických úspor pro překonání krize“. Vítězem se stal studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze: David Duška, Vanesa Garová, Iveta Koubová
Další ocenění:
Cena za kreativitu projektu – studentský tým University Konštantína Filosofa v Nitre: Simona Nehézová, Monika Starke, Nicolett Gulka
Cena za kvalitu výchozí analýzy – studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze: Anna Krupičková, Eliška Malá, Barbora Strnadová
Cena za realizovatelnost návrhu – studenský tým University Konštantína Filosofa v Nitre: Erika Kolárová, Rebeka Čepedyová, Simona Bochnovičová
www.cms-cma.cz