Imatrikulace vedlejší specializace Marketing oslavily páté výročí
Je to přesně pět let, co jsme na Katedře marketingu zahájili tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty a studentkami do vedlejší specializace Marketing.
V úterý 25. února se zde sešlo kolem třiceti nových adeptů a adeptek marketingu s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace Marketing, zástupci partnerských firem (Unilever, Plzeňský Prazdroj & Nestlé) i našich absolventů. Akce se tentokrát uskutečnila v náhradních prostorách Vencovského klubu v přízemí Nové budovy na Žižkově, ale změna místa jí nijak neuškodila.
V každém případě to byla opět unikátní příležitostí osobně přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě a nastavit jejich očekávání. Přestože název akce zní společensky velmi formálně, těžiště setkání spočívalo, jako obvykle, především v neformální společenské části programu. Osobní přístup ke studentům tvoří od založení vedlejší specializace spolu s kvalitou výuky a jejím praktickým zaměřením tři hlavní pilíře tohoto programu. Věříme, že si všichni setkání opravdu užili.
Tradice imatrikulací ve VS Marketing tedy pokračuje dál!