Finále semestrálního projektu s Plzeňským Prazdrojem v kurzu Strategický marketing & inovace

Zadání semestrálního projektu v kurzu Strategický marketing & inovace bylo podobně jako v předchozích semestrech celkem jednoduché, ale současně i praktické a rozhodně aktuální: „Jak přinést nové spotřebované hektolitry do pivní kategorie (ideálně od mladých dospělých)?“

Po týdnech společné práce prezentovaly studentské týmy ve čtvrtek 24. dubna v Plzeňském Prazdroji zástupcům managementu firmy své finální výstupy. V prezentacích rozhodně nebyla nouze o zajímavé pohledy na problém i nápady na jeho řešení. Vyhodnocení týmových výstupů a vyhlášení vítězů (včetně neformálního posezení u piva – jak jinak : ) proběhlo v úterý 29. dubna opět v prostorách Plzeňského Prazdroje. Z velmi vyrovnaného klání nakonec vyšel vítězně tým ve složení: Šarlota Andělová, Matěj Beneš, Ondřej Dlouhý, Natálie Fridrichová a Cedrik Šín. Jejich řešení se opíralo o revitalizaci značky Kozel. Vítěznému týmu gratulujeme! Kromě vlastního vítězství v soutěži týmů si odnesli i hlavní cenu – VIP balíček na letošní podzimní Pilsner Fest. Vedle hlavní ceny porota udělila dvěma týmům čestná uznání za mimořádně inovativní přístupy k řešení problému. Cena pro vítěze sice nejspíš podpořila soutěživost mezi týmy, ale nebyla tím hlavním, o co šlo. Záměrem projektu byl rozvoj praktických dovednosti a zkušenosti účastníků na autentickém projektu z praxe. A taky aby si projekt i práci v týmu opravdu užili.

Děkujeme za spolupráci a podporu našemu firemnímu partnerovi společnosti Plzeňský Prazdroj, jmenovitě pak Oliveru Jáchymovskému, Petru Klímovi, Jakubovi Markovi a Radce Tiché, bez nichž by se semestrální projekt neuskutečnil.