Ecomail – Specialista/ka péče o zákazníky

Náš firemní partner Ecomail aktuálně nabízí tyto nově otevřenou pozici Specialista/ka péče o zákazníky:

Co u nás budeš dělat:

  • Komunikovat a radit stávajícím nebo potenciálním klientům primárně na chatu, později také na telefonu
  • Aktivně pracovat s aplikací Ecomail
  • Sledovat, učit se a zajímat se o nejnovější trendy, které tě u nás mohou kariérně posunout
  • Podílet se na tvorbě návodů pro naše klienty (nápovědy, články, videa)

Jak si Tě představujeme:

  • Drive a proaktivita – ať rosteš s námi 🚀
  • Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka – slovem i písmem 💬
  • Komunikativní AJ – občas máme i zahraniční klienty
  • Znalost Google Apps – pracujeme s nimi každý den, aby nám šlo vše ještě rychleji!
  • Nastoupit můžeš ideálně od května 🙂

Co nás příjemně překvapí:

  • Intercom – zde probíhá veškerá komunikace s klienty
  • Daktela – pomáhá nám s telefonickou komunikací s klienty
  • JIRA – zde probíhá komunikace hlavně s grafiky a vývojem
  • Freelo – aby nám žádný úkol nezapadl
  • Slack – využíváme ho pro interní komunikaci

Benefity nejen pro work-life balance:

💻 Firemní notebook

🏝 Podporujeme Home Office

🏋️ Plně hrazená Multisportka

🎓 Budget na vzdělávání dle vlastního výběru

📚 Jazykové lekce

🪷 Jóga v kanclu

🥂 Pravidelné teambuildingy

Káva a občerstvení na pracovišti

🐶 Dog friendly office

Ecomail – Specialista/ka péče o zákazníky