7. ročník soutěže Masters of Marketing zná své vítěze
Ve čtvrtek 6.11.2025 proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již sedmého ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing. Tentokrát se soutěže zúčastnil rekordní počet týmů, celkem se zúčastnilo 21 týmů z VŠE v Praze a z EUBA v Bratislavě.
Z vyřazovacích kol postoupilo do finále šest nejlepších týmů, které dosáhly lepších výsledků než 15 nepostupujích týmů. Tyto týmy se následně utkaly ve finálových kolech v simulačním software Marsim a vzhledem k jejich kvalitě bylo finálové klání opravdu napínavé.

V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, jak bude reagovat na kroky virtuálních konkurentů, změny v prostředí nebo v preferencích zákazníků.
Svou strategii a dosažené výsledky museli zástupci jednotlivých týmů následně obhájit před komisí složenou z manažerů společnosti Unilever, tvůrců simulace Marsim a zástupců FPH VŠE v Praze.

V soutěži zvítězil díky vynikajícímu výsledku v analytické části a skvělé prezentaci, která přesvědčila odbornou porotu, tým SLO ve složení Chiheb Ben Salem Ed-Dine, Martin Jarkovský a Petr Šúkala.

Na druhém místě se umístil tým Ambimasters ve složení Yelizaveta Popova, Yehor Bosniak a Tamara Shabossova.

Třetí místo obsadil tým Brandstormers ve složení Dominika Peterková a Jan Hübl.

Studenti z vítězného týmu získali kromě titulu Masters of Marketing 2025 rovněž mentoringové sezení se zkušeným marketingovým manažerem ze společnosti Unilever. Výhercům blahopřejeme a všem účastníkům děkujeme za jejich nasazení!
