6. ročník soutěže Masters of Marketing zná své vítěze
Ve čtvrtek 7.11. proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již šestého ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing. Z vyřazovacích kol postoupilo do finále šest nejlepších týmů, které se následně utkaly ve finálových kolech v simulačním software Marsim.
V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, jak bude reagovat na kroky virtuálních konkurentů, změny v prostředí nebo v preferencích zákazníků.
Svou strategii a dosažené výsledky museli zástupci jednotlivých týmů následně obhájit před komisí složenou z manažerů společnosti Unilever, tvůrců simulace Marsim a zástupců FPH VŠE v Praze.
V soutěži zvítězil díky vynikajícímu výsledku v analytické části a skvělé prezentaci, která přesvědčila odbornou porotu, tým creative.jet ve složení Tatiana Butkovičová, Jana Dušková a Eva Svobodová.
Na druhém místě se umístil tým Tři Marketýřky ve složení Eliška Marie Jarošová, Denisa Anna Ungureanová a Zuzana Martáková.
Třetí místo obsadil tým Matter ve složení Matyáš Knol a Tereza Rašnerová.
Studenti z vítězného týmu získali kromě titulu Masters of Marketing 2024 rovněž mentoringové sezení se zkušeným marketingovým manažerem ze společnosti Unilever. Výhercům blahopřejeme!