Imatrikulace vedlejší specializace Marketing
Přesně před třemi lety zahájila Katedra marketingu novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. První setkání proběhlo klasicky v Akademickém klubu na VŠE. V následujících několika semestrech akce proběhla „pouze“ v online prostředí Zoomu. Loni v září se ale toto pravidelné setkání vrátilo opět na své původní místo, a to do Akademického klubu na VŠE.
Ve středu 22. února se zde sešla asi třicítka nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace Marketing, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů, jak čerstvých, tak zkušenějších. Tato akce byla opět skvělou příležitostí osobně přivítat nováčky v programu vedlejší specializace Marketing i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Těžiště setkání spočívalo, jako obvykle, především ve společenské části programu.
Osobní přístup ke studentům je od založení vedlejší specializace jedním z hlavních pilířů programu. Tradice imatrikulací ve VS Marketing tedy stále pokračuje!