Vybrané učebnice katedry
Marketing management |
|
Autor: Václav Stříteský a kol.
Nakladatelství: C.H Beck Rok vydání: 2023 Rozsah: 584 stran ISBN: 978-80-7400-897-9 |
Jak na marketingovou komunikaci |
|
Autor: Miroslav Karlíček a kol.
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s. Rok vydání: 2023 Rozsah: 280 stran ISBN: 978-80-271-5013-7 |
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností |
|
Autor: David Říha
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s. Rok vydání: 2021 Rozsah: 216 stran, 1. vydání ISBN: 978-80-271-1725-3 |
|
Spotřebitelé a marketing |
|
Autor: Jan Koudelka
Nakladatelství: C. H. Beck Rok vydání: 2018 Rozsah: 353 stran, 1. vydání ISBN: 978-80-7400-693-7 |
|
Základy marketingu |
|
Autoři: Miroslav Karlíček a kol.
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s, Rok vydání: 2018 Rozsah: 288 stran, 2. přepracované a rozšíření vydání ISBN: 978-80-247-5869-5 |
|
Marketingový výzkum |
|
Autoři: Radek Tahal a kol.
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s, Rok vydání: 2022 Rozsah: 296 stran, 2. vydání ISBN: 978-80-271-3535-6 |
|
Marketingová komunikace |
|
Autoři: Miroslav Karlíček a kol.
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s, Rok vydání: 2016 Rozsah: 224 stran, 2. vydání ISBN: 978-80-247-5769-8 |
|
Marketing |
|
Autor: Marcela Zamazalová a kol.
Nakladatelství: C. H. Beck Rok vydání: 2010, 2. přepracované a doplněné vydání Rozsah: 499 stran ISBN: 978-80-740-0115-4 |
|
Marketingová komunikace v místě prodeje |
|
Autor: Daniel Jesenský a kolektiv
Nakladatelství: Grada Publishing, a. s, Rok vydání: 2018 Rozsah: 512 stran ISBN: 978-80-271-0252-5 |