VS Marketing – exkurze do Plzeňského Prazdroje
V posledních semestrech se již stalo tradicí, že během inovačního týdne vyrážíme se studenty a studentkami naší marketingové vedlejšky na exkurzi k některému z našich firemních partnerů. Tentokrát tomu nebylo jinak. Ve čtvrtek 7. listopadu jsme vyrazili s tuctem studentek kurzu 3MG525 Strategický marketing & inovace do Plzeňského Prazdroje v Plzni. Ano, byla to tak trochu dámská jízda : ).
Dopolední program zahájila Radka Tichá (Sr. Employer Brand Specialist) prezentací kariérních příležitostí ve firmě, včetně nabídky stáží a trainee programů pro student(k)y. Těžištěm dopoledne byl „inovační sprint“ – tentokrát zaměřený na nedávno uvedenou značku Proud. Tato část programu byla pod taktovkou Olivera Jáchymovského (Sr. Brand Manager CZ&SK – Birell) a Michala Škody (ředitel experimentálního pivovaru Elektrárna, dříve Proud). Oba jsou mimochodem absolventy naší marketingové vedlejšky. Náhodně sestavené týmy dokázaly během 60 minut opět přijít s celou řadou zajímavých inovačních nápadů a přehledně je potom také odprezentovat! Po vydatném obědě jsme se vydali na prohlídku experimentálního pivovaru Elektrárna. Michal Škoda nás provedl svým malým „královstvím“ a došlo i na ochutnávku několika piv z jejich produkce. Pak už byl čas vyrazit zpět do Prahy.
Listopadové počasí nám bohužel neukázalo zrovna přívětivou tvář – chladný šedivý den s mrholením – i přesto jsme si tenhle intenzivní „školní výlet“ všichni docela užili. Naše poděkování tedy patří Radce za organizaci a vlastní realizaci našeho „výletu“, Oliverovi s Michalem za inovační sprint a prohlídku mini pivovaru, všem třem pak za společně strávený čas!