Článek Graema Murraye v MediaGuru
„Nový reklamní spot společnosti McDonald’s, který představila ve Velké Británii, porušuje téměř všechna pravidla, kterých se ve svých reklamách společnost držela. Dokáže ale velmi zaujmout divákovu pozornost a stimulovat jeho představivost. Používá k tomu jednoduchý, skvělý nápad s pozvedáním obočí. Síla značky spočívá ve skryté signalizaci zdviženého obočí, které představuje tzv. Zlaté oblouky McDonald’s. Není třeba to říkat, jednoduše zvedněte obočí a ostatní automaticky vědí, co to znamená. Je to velmi chytré použití mentální zkratky,“ píše ve svém článku „Budeme se na „mekáč“ zvát pozvednutím obočí?“ pro MediaGuru Graeme Murray, který působí u nás na Katedře marketingu FPH.
O co v reklamě jde, v čem je jiná od ostatních reklam McDonald’s a jak působí na lidi, se můžete dočíst zde.
Co myslíte, budeme se nyní zvát do mekáče pozvednutím obočí? 😀