Mladý delfín – Studentská cena

Česká marketingová společnost vyhlašuje v rámci sedmnáctého ročníku soutěže Marketér roku 2021 již podeváté soutěž pro studenty vysokých škol

Téma:  Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku

Analýza stávající komunikace a vypracování komunikační strategie prezentující aktuální  téma udržitelného rozvoje pro českou veřejnost.  Komunikační strategie obsahuje analýzu výchozí situace, definování aktuálních témat návrh komunikačních kanálů, příp. návrh kreativního řešení.

Vzhledem k obsáhlosti a složitosti tématu je možné si vybrat jen určitou část komunikace, zaměření na některé dílčí téma (oblast) udržitelného rozvoje příp. zaměření na určitou cílovou skupinu.

Zadání soutěže:

Vypracování komunikační strategie prezentující dané téma. Komunikační strategie obsahuje analýzu výchozí situace, návrh komunikačních kanálů, návrh kreativního řešení včetně vizualizace, návrh rozpočtu a harmonogramu.

Postup:

Zpracování komunikační strategie na zadané téma.

Zaslání komunikační strategie ve formátu pdf na email: vysekalova@cms-cma.cz

Pravidla:

Termíny soutěže jsou určovány pro jednotlivé ročníky – v tomto ročníku je to 30. 4. 2022.

Soutěže se mohou účastnit jednotlivci, nebo pracovní skupiny studentů v maximálně tříčlenném týmu.

Účastníkem soutěže může být student vysoké školy studující v prezenční formě studia se zaměřením na marketing a marketingové komunikace.

Všechny soutěžní návrhy zaslané do uvedeného termínu budou posouzeny porotou složenou z marketingových odborníků z oblasti teorie i praxe.

Autor/autoři vítězného návrhu získají ocenění Studentskou cenu – Mladého delfína včetně věcné ceny a zajištění mediální publicity.

Výsledky soutěže budou prezentovány v odborném časopisu Marketing a komunikace, který vydává Česká marketingová společnost.

Informace k soutěži jsou uvedeny na webových stránkách www.cms-cma.cz.

Mladý delfín – Studentská cena