Kristýna Walzelová

Už při studiu magistra jsem začala jako stážistka ve společnosti L’Oréal na pozici Retail Design Intern luxusní divize a už tenkrát jsem věděla, že to byla skvělá volba, za kterou budu vždy vděčná. Nakonec jsem zůstala 6 let a během té doby jsem si mohla vyzkoušet různé pozice v rámci marketingového týmu. Hned na začátku jsem zastávala pozici Retail Marketing Manager největší značky divize Lancome. Pak jsem pokračovala jako Brand Manager značky Armani Beauty, která se stala prakticky mojí součástí a poskytla mi neuvěřitelné zkušenosti. Hlavně mě ale naučila, že v marketingu vždy záleží na absolutně každém detailu a obzvláště to platí u fashion značky. Během svého působení na značce jsem měla příležitost uvést na trh zcela novou vůni MY WAY, budovat PR značky a vést celou její mediální komunikaci. Vedle toho vybírat i další produkty, které jsme uváděli nejen v Čechách a na Slovensku, ale i v Maďarsku. Později mi byly svěřeny do péče i jiné značky, jako Yves Saint Laurent Beauty, Valentino Beauty či Prada. Za celou tu dobu v L’Oréalu jsem se podílela i na organizaci několika velkých eventů, mohla se projít po červeném koberci s influencerkami na filmovém festivalu v Benátkách, vést několik digitálních kampaní naráz a zažít si pocit, jaké to je vést svůj vlastní tým.

Momentálně jsem na pozici Brand Managera ve společnosti Stock. Zde mám na starosti celé RESERVE portfolio společnosti Diagea (značky jako Zacapa, Tanqueray, Singleton, Talisker, Bulleit) a značku Baileys. Je to pro mě skvělá příležitost být součástí globální strategie jednotlivých značek a současně mít větší možnosti vytvářet věci lokálně, spolupracovat s místními designery, cukráři či barmany. Jako Brand Manager zodpovídám za strategii a komunikaci značek v České republice.

Co mi dala vedlejší specializace Marketing?

Určitě první reálnou zkušenost s marketingem. Zjištění, že z velké části se zde probírají věci z praxe. Teorii, která se na vedlejšce učí, tak plně využijete v reálné praxi. Poznáte taky velké množství lidí z různých firem, kteří s vámi rádi sdílí svoje zkušenosti a chovají se k vám jako ke svým kolegům, nikoliv jako studentům. A právě proto na předměty vedlejšky vzpomínám z celého studia nejvíc.

A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?

Vybrali jste si jednu z nejlepších vedlejších specializací na škole – tak z toho vytěžte maximum!!!