Barbora Amouyal
Posledních 11 let jsem měla možnost pracovat na skvělých značkách jako Milka, Cadbury nebo innocent v Česku a Velké Británii. Nyní nově poznávám trh ve Francii jako marketingová manažerka největší francouzské značky sušenek LU. Marketing a brand management je pro mě práce, kterou si opravdu užívám, inspiruje mě, a díky které se nepřestávám učit.
Svou kariéru v marketingu jsem začala ve společnosti Mondelez (toho času Kraft Foods) a postupně jsem byla zodpovědná za značky Brumík a Milka pro český a slovenský trh. S Mondelez jsem se později přesunula do Londýna, kde jsem pokračovala v brand managementu pro Cadbury, největší značku čokolády na tamním trhu. Poznala jsem také svět smoothies, džusů a BCorp v innocent drinks. A měla jsem také příležitost na britský trh uvést úplně novou lifestylovou značku OSU. Letos jsem se s manželem a dcerou přestěhovala do Paříže a cesta mě zavedla zpět do Mondelez, na ikonickou francouzskou značku sušenek LU.
Co mi dala vedlejší specializace Marketing?
Vedlejška pro mě z celého studia na VŠE vynikala svou praktičností a úzkou spoluprací s firmami a jejich marketingovými odborníky. Díky případovým studiím, které byly opravdu inspirativní, praktické i zábavné, jsem měla možnost nahlédnout do toho, o čem marketing v praxi skutečně je, a pochopit, že to je přesně to, co chci v budoucnu dělat. Také mě dobře připravila pro můj úspěšný start v marketingu, ať už z pohledu technické stránky marketingového vzdělání, společného jazyka s marketéry nejen v Česku, ale i “soft skills” – jako spolupráce v týmu, komunikace a prezentování. Vysokou úrovní a moderním pojetím, byla naprosto srovnatelná s programy na velmi kvalitních školách v zahraničí, což jsem mohla posoudit při svém výměnném pobytu v USA.
A co bych vzkázala svým pokračovatelům ve vedlejší specializaci Marketing?
Nejlepší cesta, jak poznat svět marketingu a opravdový „kick off“ do vaší první marketingové pozice i další kariéry.