Online „Imatrikulace vedlejší specializace Marketing“ – tradice dále pokračuje
Přesně před rokem zahájila Katedra marketingu novou tradici pravidelných imatrikulačních setkání s nově přijatými studenty do vedlejší specializace Marketing. Komplikovaná epidemická situace v září 2020 překazila organizaci dalšího běhu této úspěšné akce, nezabránila však uspořádání online informativního setkání. Ani počátek roku 2021 nepřeje společenskému setkávání. Proto se i další imatrikulace odehrála v online prostředí Zoomu, ale v novém formátu.
Ve středu 10.2. 2021 se na Zoomu sešla více než dvacítka nově přijatých studentů s vedením Katedry marketingu, vyučujícími předmětů vedlejší specializace, zástupci partnerských firem (Unilever & Nestlé) i absolventů. Tato virtuální akce byla opět skvělou příležitostí přivítat nováčky v programu i jeho Alumni komunitě, nastavit jejich očekávání, představit předměty, vyučující i firmy zapojené do společných týmových projektů. Těžiště setkání leželo tentokrát spíše ve společenské části programu – imatrikulaci a „virtuálním společenském mixéru“. Online formát samozřejmě nemohl plně nahradit osobní neformální setkání. Tradice ale nadále pokračuje a jakmile to bude možné, vrátí se podle organizátorů do svého původního úspěšného formátu.