Ve čtvrtek 10. 12. 2020 se netradičním způsobem tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 15. ročníku Marketér roku 2019. V důsledku mimořádné situace spojené s pandemií koronaviru proběhlo vyhlášení výsledků a předávání cen jednotlivým oceněným kandidátům poněkud nezvyklým způsobem. Nechyběl jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek, ale živá hudba a kulturní doprovodný program tentokrát ustoupily tvrdým opatřením, která nedovolila ani uspořádání slavnostního večera v obvyklých dimenzích. Tato situace však neubrala nic na důstojnosti, kterými se celý ceremoniál nesl.
Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Nad soutěží převzal i letos záštitu prof. Philip Kotler, výrazná osobnost světového marketingu. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Záznam ze slavnostního předávání cen můžete sledovat na https://www.youtube.com/watch?v=35OqIDQP85s&feature=youtu.be
Výsledky soutěže naleznete zde.