Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

1.12.2017 08:00 - 8.1.2018 23:59 - Výběrové řízení VS Marketing na LS 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Soutěž Masters of Marketing

Související stránky

 

Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádá katedra marketingu FPH VŠE ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto soutěž tak, aby otestovala schopnost soutěžících vypořádat se s nástrahami řízení svěřených značek.

V průběhu šesti kol soutěže musí soutěžící prokázat, zda dokáží převést poznatky nabyté v oblasti strategického marketingového řízení do praxe a zda dokáží zvolenou strategii vhodně implementovat do jednotlivých prvků marketingového mixu. To vše v prostředí dynamicky se měnícího virtuálního trhu, kde působí konkurenční firmy řízené softwarem a lépe, než ostatní soutěžící týmy.

Soutěž probíhá ve dvou etapách. Studentské týmy nejprve pracují se simulací z domova. Nejúspěšnější týmy pak pokročí do finále, které bude probíhat v centrále společnosti Unilever v Praze. Odborná komise složená z odborníků společnosti Unilever a katedry marketingu FPH VŠE následně vyhodnotí, jak si jednotlivé týmy poradí se samotnou simulací a rovněž to, jak spolu jednotliví členové týmu budou spolupracovat a jak dokáží prezentovat své výsledky. Členové vítězného týmu obdrží certifikát „Masters of Marketing“, který může významným způsobem obohatit jejich životopis.

Po náročném klání pěti týmů, které postoupily do finále, se vítězi stali Veronika Báčová, Filip Cidlinský, Marie Kumberová a Nikola Tajzlerová z týmu Unilovers, kteří získali titul „Masters of Marketing 2017“.